  • 1. Data: 2009-12-14 22:26:31
    Temat: Program do badania kolorów
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Czy moglibyście polecić jakiś fajny program potrafiący zbadać kolor piksela
    na ekranie a następnie skopiować do schowka wartość hex do zastosowania w
    HTML? Mile widziane inne przydatne funkcje: takie jak zoom, pasujące kolory
    itp.

  • 2. Data: 2009-12-14 22:40:06
    Temat: Re: Program do badania kolorów
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    grudzień roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 14. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    > Czy moglibyście polecić jakiś fajny program potrafiący zbadać kolor
    > piksela na ekranie a następnie skopiować do schowka wartość hex do
    > zastosowania w HTML?

    Photoshop nie potrafi? Bo GIMP tak.

    + http://www.google.com/search?q=screen+color+picker
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2009-12-14 23:04:23
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Photoshop nie potrafi? Bo GIMP tak.

    Photoshop nie potrafi odczytać piksela z ekranu - jedynie ze swoich okien
    (chyba). Jednakże byłoby to z armatą na wróbla. Ponadto nawet nie wyobrażam
    sobie z nim pracy. Jego okna przysłoniłyby obiekt, który chciałbym zbadać.
    Jakieś printscreeny musiałbym robić. To droga przez księżyc.

  • 4. Data: 2009-12-14 23:23:47
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > piksela na ekranie a następnie skopiować do schowka wartość hex do
    > zastosowania w HTML? Mile widziane inne przydatne funkcje: takie jak

    ColorPic - używam od dłuuugiego czasu, według mnie narzędzie niezastąpione
    http://iconico.com/colorpic/

    --
    www.blog.vcore.pl o Blog prywatny

    www.webprogress.com.pl o WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

  • 5. Data: 2009-12-15 09:40:26
    Od: asdf <a...@i...com>

    W dniu 2009-12-14 23:26, Marek pisze:
> [...]
    > piksela na ekranie a następnie skopiować do schowka wartość hex do
    > zastosowania w HTML? Mile widziane inne przydatne funkcje: takie jak

    ColorZilla (wtyczka do Firefoksa)

    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/271

  • 6. Data: 2009-12-15 09:44:52
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > ColorPic - używam od dłuuugiego czasu, według mnie narzędzie niezastąpione
    > http://iconico.com/colorpic/

    Pozostaje mi jedynie przyznać Tobie rację. Bardzo dobry program :) Dzięki !
    Powiedz mi ... on jest teoretycznie płatny choć nie widzę
    utrudnień/powiadomień z tym związanych. Czy po jakimś czasie wygasa np ?

  • 7. Data: 2009-12-15 10:38:20
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > ColorZilla (wtyczka do Firefoksa)

    Ale ten programik chyba tylko w obrębie okna FF działa? Czy można nim pobrać
    kolor z innego programu po zminimalizowaniu okna FF?

  • 8. Data: 2009-12-15 10:40:15
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

> [...]
    > piksela na ekranie a następnie skopiować do schowka wartość hex do
    > zastosowania w HTML? Mile widziane inne przydatne funkcje: takie jak

    Oprócz wcześniej podanych jeszcze jest polski
    http://www.kolorgenerator.godula.com/

  • 9. Data: 2009-12-15 10:57:08
    Od: "lukawar" <l...@g...pl>

> [...]
    > piksela na ekranie a następnie skopiować do schowka wartość hex do
    > zastosowania w HTML? Mile widziane inne przydatne funkcje: takie jak

    Ja polecam Pixie http://www.nattyware.com/pixie.php maleństwo, które może
    siedzieć w trayu - lupka, mieszczacz kolorów i 5 różnych formatów zapisu
    kolorów.

    polecam

  • 10. Data: 2009-12-15 12:13:40
    Od: asdf <a...@i...com>

    W dniu 2009-12-15 11:38, Marek pisze:

    > Ale ten programik chyba tylko w obrębie okna FF działa? Czy można nim
    > pobrać kolor z innego programu po zminimalizowaniu okna FF?

    Tylko w oknie Firefoksa.