  • Data: 2016-02-21 22:43:32
    Temat: Procesory
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co się teraz wyprawia w procesorach? Popatrzyłem se na cennik i zdębiałem:

    W Intelach jakiś Celeron za ok 200 zł, Pentium za ok 300 zł a I3 zaczyna
    się od ok. 500 stów?

    A AMD?
    Jakieś FM2?

    4 czy 5 lat temu dałem za Athlona X2 ponad 200 zł i czy teraz coś
    wydajniejszego się kupi?

    Całe szczęście że pojawiła się tania pamięć DDR3 - 35 zł za 2 giga a ja
    płaciłem 140 zł. Dysk 500 giga można kupić za 40 zł i to jest
    alternatywa dla płytek DVD: Zapisujemy taki dysk i na półkę i kupujemy
    następny.

    Mam jakieś wyjście SATA3 na zewnątrz kompa, kupię se obudowę zewnętrzna
    i będę wachlował dyskami jak kiedyś dyskietkami.