  • 11. Data: 2014-04-04 01:47:03
    Temat: Re: Procesor i7 a obsługa grafiki
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 4 Apr 2014 00:52:52 +0200, JoteR napisał(a):

    > Podałem w wistującym poście
    > http://www.x-kom.pl/p/78756-procesor-core-i7-1155-in
    tel-i7-3770-340ghz-8mb-box.html

    Dżizas - jakiś felerny ten tydzień mam. Przemęczenie mnie wykańcza i
    dosłownie na łeb się rzuca. :(

    > W specyfikacji jest podane "Intel HD Graphics 4000", więc chyba dobrze?

    No w Crysisa na tym nie poszalejesz, ale generalnie całkiem całkiem. :)

    > I nie do mnie jadą, ja tu tylko za przekaźnik robię ;-/

    Każdego szkoda. :P

    > Poza tym, ja bym pewnie z lenistwa kupił WiadomoGdzie - tam uzyskałbym z
    > pewnością fachową poradę [*] i nie zawracałbym głowy szanownej grupie ;->
    >
    > [*] - to taki żart, cienki, ale już późno jest.

    Nie rozpędzaj się tak... Odbierałem ostatnio jakieś kupione WiadomoGdzie
    klamoty. Tego, co się nasłuchałem czekając na papiery odnośnie diagnostyki
    laptopa, to w życiu bym nie wymyślił. :D

    [ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się ]
    [ - człowiek. (Friedrich Nietzsche) ]

  • 12. Data: 2014-04-04 08:50:11
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 03/04/2014 22:29, JoteR wrote:

    > Dzięki. W tak zwanym międzyczasie też znalazłem informację, że wbudowaną w
    > i7 grafikę obsługują następujące chipsety:
    > H61, H67, Z68, Z77, B75, H77.
    > Ale doczytałem też, że nie wszystkie i7 mają ową grafikę wbudowaną ;->
    > Jak to będzie w praktyce, okaże się gdy owe płyty razem z procesorami dotrą.

    Ale przeciez na stronie intela kazdy procesor jest precyzyjnie opisany.
    http://ark.intel.com/

  • 13. Data: 2014-04-04 09:23:02
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Thu, 03 Apr 2014 23:53:28 +0200, Leon Mazurek (inny) napisał(a):

    > Polecam takie coś
    > http://tridex.pl/towar/7571/ZABEZPIECZENIE+ZAB-PC.ht
    ml
    > Już 2 razy uratowało mi wszystkie flaki

    czy to chroni tylko podpiety przez to jeden dysk, czy tez np. plyte glowna?

    --
    jg

  • 14. Data: 2014-04-04 09:30:31
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

> [...]
    > pewnością fachową poradę [*] i nie zawracałbym głowy szanownej grupie ;->
    >
    > [*] - to taki żart, cienki, ale już późno jest.

    No ale Intela to zawsze sprawdzisz na Arku - prosciej i czytelniej sie
    nie da:

    http://ark.intel.com/products/65719/

    zero watpliwosci :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 15. Data: 2014-04-04 09:34:57
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    jg nabazgrał(a):

    ml
    > czy to chroni tylko podpiety przez to jeden dysk, czy tez np. plyte
    > glowna?

    Jak chcesz chronić kompa top daj UPS-a a nie takie pieroły, to działa jak
    margnetyzery w samochodach.
    Zasilacz sam z siebie nie pali sprzętu co najwyżej puszcza przepięcie z
    sieci.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2014-04-04 11:27:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "2late" napisał:

    > Ale przeciez na stronie intela kazdy procesor jest precyzyjnie opisany.
    > http://ark.intel.com/

    No właśnie, i nie ma tam ani słowa o prawidłowej współpracy zzamówionymi
    płytami MSI ;->

    JoteR

  • 17. Data: 2014-04-04 12:05:58
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-04 09:34, Chris pisze:
> [...]
    > jak margnetyzery w samochodach.
    > Zasilacz sam z siebie nie pali sprzętu co najwyżej puszcza przepięcie z

    Nie znasz budowy zasilaczy, to się nie wypowiadaj, często wystarczy
    wyschnięcie jednego kondensatora w zasilaczu, które spowoduje obniżenie
    się napięcia np +5V do +2V, za to wzrost +12V do np +30V, co właśnie
    spowoduje spalenie różnych elementów w kompie. UPS przed tym nie uchroni.

  • 18. Data: 2014-04-04 14:52:17
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-04 12:05, BQB pisze:
> [...]
    > się napięcia np +5V do +2V, za to wzrost +12V do np +30V, co właśnie
    > spowoduje spalenie różnych elementów w kompie. UPS przed tym nie uchroni.

    Masz gdzieś pod ręką schemat takiego dziwoląga?
    Bo jakoś trudno mi sobie wyobrazić, aby jeden elektrolit powodował
    rozjazd stabilizatorów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2014-04-04 15:21:10
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Adam nabazgrał(a):

    > Masz gdzieś pod ręką schemat takiego dziwoląga?
    > Bo jakoś trudno mi sobie wyobrazić, aby jeden elektrolit powodował rozjazd
    > stabilizatorów.

    Bo bzdury gada ale ja się nie znam ... :_)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2014-04-04 15:47:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-04 15:21, Chris pisze:
    > Adam nabazgrał(a):

    > Bo bzdury gada ale ja się nie znam ... :_)

    No wiesz, różne już chińskie wynalazki widziałem, w tym zasilacze z
    napięciem stabilizowanym za pomocą opornika.
    Ale ten, kto zaprojektował stabilizację dwóch gałęzi napięcia za pomocą
    kondensatora, powinien dostać w nagrodę co najmniej tonę ryżu ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam