  • 11. Data: 2010-08-29 23:22:13
    Temat: Re: Problemy z zakupami w Amazon
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-08-30 01:18, Jacek Majewski pisze:
    > Super.
    > To znaczy, ze automatycznie moj komputer zostal zaliczony do grupy adresow
    > rozsylajacych spam bez prawa do reklamacji.
    > Czy aby kupic te ksiazke musze to zrobic z innego IP? Choc i w tym
    > przypadku nie mam pewnosci, ze bedzie wszystko dobrze?

    Nie, nie Twój komputer, Onet.pl prawdopodobnie zaliczył adres jednego z
    serwerów Amazona do tej grupy :) Spróbuj zamówić podając inny (nie
    Onetowy) adres e-mail.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 12. Data: 2010-08-30 08:08:40
    Temat: Re: Problemy z zakupami w Amazon EPILOG
    Od: "Jacek Majewski" <t...@p...onet.pl>

    > Nie, nie Twój komputer, Onet.pl prawdopodobnie zaliczył adres jednego z
    > serwerów Amazona do tej grupy :) Spróbuj zamówić podając inny (nie
    > Onetowy) adres e-mail.

    Tak tez zrobilem.
    Zalozylem sobie skrzynke emailowa na jednym z serwerow Wirtualnej Polski. W
    trakcie zamawiania tej ksiazki wyswietlona zostala informacja o wyczerpaniu
    nakladu.
    Tym sposobem problem rozwiazal sie sam.
    Dziekuje wszystkim za pomoc w "procesie" zakupu. :-))
    Jacek M.

  • 13. Data: 2010-08-30 18:06:36
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jacek Majewski napisał
    > Zalozylem sobie skrzynke emailowa na jednym z serwerow Wirtualnej Polski. W
    > trakcie zamawiania tej ksiazki wyswietlona zostala informacja o wyczerpaniu
    > nakladu.

    E, a może sam ten nakład wyczerpałeś swoimi zamówieniami? Póki nie
    zapłacisz, kilka sztuk jest wstrzymanych. Spróbuj za tydzień lub dwa.
    Maciek

  • 14. Data: 2010-08-31 13:49:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Majewski" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > o wyczerpaniu nakladu.
    > Tym sposobem problem rozwiazal sie sam.
    > Dziekuje wszystkim za pomoc w "procesie" zakupu. :-))

    A możesz mi napisać w krótkich, żołnierskich słowach jak uzyskałeś
    możliwość zapłaty przelewem na konto? I której strony Amazona użyłeś?
    Bo jak pisałem obok, próbowałem strony francuskiej i angielskiej i nie
    ma tam takiej opcji...

  • 15. Data: 2010-09-01 11:04:17
    Od: "Jacek Majewski" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > możliwość zapłaty przelewem na konto? I której strony Amazona użyłeś?
    > Bo jak pisałem obok, próbowałem strony francuskiej i angielskiej i nie
    Jak widac z powodu wyczerpania nakladu do zakupu nie doszlo, wiec (w
    krotkich zolnierskich slowach) nie zostala wyswietlona zadna z opcji zakupu.
    Zakup robilem na stronie anglojezycznej.

  • 16. Data: 2010-09-02 20:10:33
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-01 13:04 Jacek Majewski napisał(a):

    > Jak widac z powodu wyczerpania nakladu do zakupu nie doszlo, wiec (w
    > krotkich zolnierskich slowach) nie zostala wyswietlona zadna z opcji zakupu.
    > Zakup robilem na stronie anglojezycznej.

    No to oczywiście przelewu nie dostałbyś do wyboru.
    Najskuteczniej działa karta kredytowa albo choćby elektroniczna mbankowa
    eKarta - tą ostatnią robiłem bezproblemowe zakupy i w amazon.com, i w
    amazon.de.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 17. Data: 2010-09-02 22:11:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message

    > No to oczywiście przelewu nie dostałbyś do wyboru.

    Właśnie o to mi chodzi... oczekiwanie akceptacji przelewu było dla mnie
    dziwne.

    > Najskuteczniej działa karta kredytowa albo choćby elektroniczna mbankowa
    > eKarta - tą ostatnią robiłem bezproblemowe zakupy i w amazon.com, i w
    > amazon.de.

    Tylko karta.