  • 21. Data: 2011-09-26 10:13:31
    Temat: Re: Problem z wielkością szczęki w kasku
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "NerQa" <kamil-chodkiewicz@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:294f79f171ab1cc37cb25afe6d08931c$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > Nie, nie zbłądziłem i nie jest to żadna prowokacja :) Cieszę się że Drzewo
    > uznałeś moje podejście do kasków Jet.

    Z prowokacją to taki żart był ;-)
    Co do kasków z otwartą częścią twarzową (Jetów), to mnie wystarczyły zdjęcia
    jednej grupowiczki, która spotkała się z ciężarówką w takim kasku. Jeszcze
    ją ktoś uprzejmie obrobił z kasy, którą miała przy sobie...
    200-300 zł to sam dół z tych "porządniejszych". Ale ostatnio zaskoczenia
    doznałem, kiedy zobaczyłem reklamę AGV Basic... Marka DOŚĆ porządna... 199
    zł lub 250 z bardziej fikuśnym malowaniem.

    MS