    From: "JimmyPaige" <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Problem z urządzeniami USB
    Date: Sun, 24 Apr 2011 14:34:09 +0200

    Witam!

    Niedawno kupiłem dla klienta dysk twardy Samsunga G2 (podpinany na USB).
    Dysk po podpięciu do komputera nie jest widoczny. Próbowałem go reklamować,
    ale okazuje się, że po podpięciu do jakiegokolwiek innego komputera działa
    tak jak powinien. Po głębszej analizie problemu okazało się, że dysk jednak
    działa, jest widoczny (w BIOS, przez system windows), tyle, że nie wyświetla
    się w okienku "Mój Komputer". Można z niego korzystać przez Total Commandera
    i z poziomu wiersza poleceń, tyle, że w okienku "Mojego Komputera" po prostu
    go nie widać. U znajomego "chodzi" pod sterownikiem USBSTOR.SYS. U mnie
    DISK.SYS i PartMgr.SYS. Być może tutaj jest przyczyna (brak jakiejś
    aktualizacji, etc.). Używam systemu Windows Xp Sp3 (OEM)

    Pozdrawiam, M.

    6066 (20110423) __________