  • 1. Data: 2012-05-09 09:46:29
    Temat: Problem z uruchomieniem usługi w T a zerwanie umowy
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Witam.
    Post natury bardziej prawnej, niż telekomunikacyjnej, ale może ktoś z
    Was miał podobne przejścia.

    W marcu próbowałem uruchomić przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6
    m-cy w T-Mobile. Niestety usługa nie została uruchomiona a konto się
    zawiesiło i nie dało się dokonywać żadnych zmian. Po kilku telefonach do
    nich w tej sprawie nadal był problem z usługą, w końcu w kwietniu
    napisałem pismo reklamacyjne. Na które otrzymałem odpowiedź. Usługa
    została uruchomiona dopiero dziś (09.05.2012).

    Z powyższego rodzi się moje pytanie. Czy niemożność uruchomienia usługi
    dodatkowej przez ponad miesiąc (zagwarantowanej w regulaminie) może być
    podstawą do wypowiedzenia umowy z winy operatora? T twierdzi że nie i
    przy zerwaniu umowy grożą karą umowną.

    Pozdr.
    Skorupa