-
11. Data: 2009-07-03 21:46:10
Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>
Subframe wrote:
> Paliwo jest ok, tankuje na Shellu bądź Statoilu.
> Akumulator nowy i mocny, kręci szybko. BTW, Gutek ma fajny bajer, bo
> wyświetla poziom napięcia na aku, więc widze co jest grane.
> W ogóle sprzęt ma przejechane zaledwie 1500km.
> Nie wiem, może źle zapalam i go zalewam.
Jak dla mnie coś źle robisz. Głupia propozycja ale poczytaj instrukcje
albo poszukaj w necie, różne motocykle lubią mieć swoje kaprysy, może
jemu trzeba zrobić tak-a-tak, a nie tylko tak :)
--
Diobeu
NT650V Deauville '98
GT: Diobeu PL
-
12. Data: 2009-07-03 22:44:04
Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>
Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
wiadomości
news:8caf5f89-2268-41fb-8121-bccdd6142ea2@h11g2000yq
b.googlegroups.com...
On 3 Lip, 16:28, "olob kowalski" <b...@g...pl> wrote:
> Zsynchronizuj mu wtrysk swoim wakulometrem.
OT
Ze kolega Olob juz przynudza to fakt ale wtrysk jak najbardziej rowniez sie
synchronizuje i nawet na takim waku da się to zrobic ;)
Pzdr
PanAdol
-
13. Data: 2009-07-04 09:15:28
Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>
PanAdol <p...@p...neostrada.pl> napisał(a):
>
> Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
> wiadomości
> news:8caf5f89-2268-41fb-8121-bccdd6142ea2@h11g2000yq
b.googlegroups.com...
> On 3 Lip, 16:28, "olob kowalski" <b...@g...pl> wrote:
> > Zsynchronizuj mu wtrysk swoim wakulometrem.
> OT
> Ze kolega Olob juz przynudza to fakt ale wtrysk jak najbardziej rowniez sie
> synchronizuje i nawet na takim waku da się to zrobic ;)
> Pzdr
> PanAdol
chyba każdy zdajo sobie sprawę że do spalenia paliwa potrzebne jest POWIETEZ
jak powietrza jest za mało to paliwo obojętnie jakie benzyna, ropa, drewno,
węgiel spala się niecałkowicie czyli że niedopalone części zostają
a jak się to ma do silnika prosto w cylindrze odkłada się ten nadmiar pewnie
nie tak że po 10000 cyklach to cały cylinder jest zapchany część napewno
jest wraz z siłą wydechu wyrzucana do rury ale pod wpływem ciepła w rurze
paliwo paruje i dlatego nie widać żeby się wylewało z wydechu
jak kolega wyłączy silnik to z kilku ostatnich niepełnych spaleń paliwo
nadal zostaje w cylindrze co objawia się jego zapachem w rurze wydechowej
a jak paliwo zostaje w cylindrze to nie trudno się domyślić że świeca jest
zalewana no i ponowne uruchomienie jest problemem
jak motor postoi to paliwo wywietrzeje i z odpaleniem nie ma ponownie
problemu
co do silników wtryskowych nie znam się na nich i wcale się tego nie wstydzę
bo nie mam zamiaru pisać to co słyszałem wolę pisać to co wiem i co sam
sprawdziłem
wtrysk jak gaźnik podaje paliwo + oddzielnie powietrze które musi być
dostarczane do spalania
strawiam że wtrysk podaje tyle paliwa ile powinien a powietrza jest za mało
aby to paliwo spalić w całości tak więc zacząłbym od sprawdzenia czy ilość
powietrza jest taka aby spalić całkowicie wprowadzane przez wtrysk paliwo
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
14. Data: 2009-07-04 21:26:47
Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
Od: "Subframe" <s...@g...pl>
> Jak dla mnie coś źle robisz. Głupia propozycja ale poczytaj instrukcje
> albo poszukaj w necie, różne motocykle lubią mieć swoje kaprysy, może
> jemu trzeba zrobić tak-a-tak, a nie tylko tak :)
>
Mam nadzieje że tak jest:) Teraz próbuje różne metody i w końcu to ogarnę. W
którymś ŚM Dziawer pisał, że Gutek odpalał z oporem ponieważ ma to związek z
normami EURO i czystością spalin.
Na pewno go nie zalewa, świeca czysta jak kryształ, z tłumika jedyne co się
wydobywa to zapach oczyszczonych spalin i rozgrzanego żelastwa.
Wtryski nie mają silnka krokowego, wiec dodaję trochę "gazu" przy rozruchu.
Ostatnio jest jakby lepiej.
W każdym razie jest to trochę frustujące, gdy kumple startują od razu i
muszą czekać na mnie aż odpalę, ale za to potem sprzęt idzie jak burza.
Kurde, ten Bellagio to naprawde fajny sprzęt:)
Zawsze szukałem motocykla, który nie będzie przesadnie idealny i będzie miał
swój charakter, i ten tak ma. Jak chce to odpali, jak nie to nie, chyba że
go długo i ładnie będę prosił...:)
pozdr
Subframe
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
15. Data: 2009-07-05 17:43:14
Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
Od: Kuczu <q...@g...com>
olob kowalski pisze:
> wtrysk jak gaźnik podaje paliwo + oddzielnie powietrze które musi być
> dostarczane do spalania
> strawiam że wtrysk podaje tyle paliwa ile powinien a powietrza jest za mało
> aby to paliwo spalić w całości tak więc zacząłbym od sprawdzenia czy ilość
> powietrza jest taka aby spalić całkowicie wprowadzane przez wtrysk paliwo
Aha. Opisz prosze jak sprawdzic ilosc zasyssanego powietrza bom wielce
ciekaw. A o sondzie lambda i skladzie mieszanki w ukladach wtryskowych
slyszales ?
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
16. Data: 2009-07-05 17:52:19
Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "Subframe" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h2ohen$ruv$1@inews.gazeta.pl...
> Zawsze szukałem motocykla, który nie będzie przesadnie idealny i
> będzie miał
> swój charakter, i ten tak ma. Jak chce to odpali, jak nie to nie,
> chyba że
> go długo i ładnie będę prosił...:)
No nie, to ja jednak zupełnie inaczej pojmuję "charakter" w przypadku
motocykla.
Kaprysy przy odpalaniu to nie jest coś, z czego bym się cieszył.
Może jakieś szczególne procedury czy czary konieczne do odpalenia
jakiejś konkretnej sztuki to rozumiem. Ale cieszyć się, że nie odpala
losowo?
Motocykl masz piękny i z wyglądu też ma charakter. Zazdroszczę nawet
samej marki.
To jest coś bardziej wyjątkowego niż Alfa wśród samochodów.
Jak widać ma swoje minusy - podobnie jak Alfa-Romeo.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
17. Data: 2009-07-05 20:34:06
Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>
Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
> olob kowalski pisze:
>
> > wtrysk jak gaźnik podaje paliwo + oddzielnie powietrze które musi być
> > dostarczane do spalania
> > strawiam że wtrysk podaje tyle paliwa ile powinien a powietrza jest za
mało
> > aby to paliwo spalić w całości tak więc zacząłbym od sprawdzenia czy
ilość
> > powietrza jest taka aby spalić całkowicie wprowadzane przez wtrysk paliwo
>
> Aha. Opisz prosze jak sprawdzic ilosc zasyssanego powietrza bom wielce
> ciekaw. A o sondzie lambda i skladzie mieszanki w ukladach wtryskowych
> slyszales ?
>
sonda lambda podobno wykrywa czy w spalinach jest czy nie ma powietrza i na
tej podstawie daje informację o dostarczeniu większej lub mniejszą ilość
paliwa
w ustawieniach komputera podobno są tam "mapy zapłonów"
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
18. Data: 2009-07-05 21:43:17
Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
Od: Kuczu <q...@g...com>
olob kowalski pisze:
> sonda lambda podobno wykrywa czy w spalinach jest czy nie ma powietrza i na
> tej podstawie daje informację o dostarczeniu większej lub mniejszą ilość
> paliwa
> w ustawieniach komputera podobno są tam "mapy zapłonów"
>
Za duzo tu "podobno", jak na fachowca za ktorego sie uwazasz.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
19. Data: 2009-07-06 09:05:51
Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
Od: " Subframe" <s...@g...pl>
> Kaprysy przy odpalaniu to nie jest coś, z czego bym się cieszył.
> Może jakieś szczególne procedury czy czary konieczne do odpalenia
> jakiejś konkretnej sztuki to rozumiem. Ale cieszyć się, że nie odpala
> losowo?
Ja też się nie cieszę, to zdanie było ironiczne.:)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/