eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z rozruchem ma ciepłym silniku.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 11. Data: 2009-07-03 21:46:10
    Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Subframe wrote:
    > Paliwo jest ok, tankuje na Shellu bądź Statoilu.
    > Akumulator nowy i mocny, kręci szybko. BTW, Gutek ma fajny bajer, bo
    > wyświetla poziom napięcia na aku, więc widze co jest grane.
    > W ogóle sprzęt ma przejechane zaledwie 1500km.
    > Nie wiem, może źle zapalam i go zalewam.

    Jak dla mnie coś źle robisz. Głupia propozycja ale poczytaj instrukcje
    albo poszukaj w necie, różne motocykle lubią mieć swoje kaprysy, może
    jemu trzeba zrobić tak-a-tak, a nie tylko tak :)

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98
    GT: Diobeu PL


  • 12. Data: 2009-07-03 22:44:04
    Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>


    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:8caf5f89-2268-41fb-8121-bccdd6142ea2@h11g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 3 Lip, 16:28, "olob kowalski" <b...@g...pl> wrote:
    > Zsynchronizuj mu wtrysk swoim wakulometrem.
    OT
    Ze kolega Olob juz przynudza to fakt ale wtrysk jak najbardziej rowniez sie
    synchronizuje i nawet na takim waku da się to zrobic ;)
    Pzdr
    PanAdol



  • 13. Data: 2009-07-04 09:15:28
    Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    PanAdol <p...@p...neostrada.pl> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    > news:8caf5f89-2268-41fb-8121-bccdd6142ea2@h11g2000yq
    b.googlegroups.com...
    > On 3 Lip, 16:28, "olob kowalski" <b...@g...pl> wrote:
    > > Zsynchronizuj mu wtrysk swoim wakulometrem.
    > OT
    > Ze kolega Olob juz przynudza to fakt ale wtrysk jak najbardziej rowniez sie
    > synchronizuje i nawet na takim waku da się to zrobic ;)
    > Pzdr
    > PanAdol

    chyba każdy zdajo sobie sprawę że do spalenia paliwa potrzebne jest POWIETEZ
    jak powietrza jest za mało to paliwo obojętnie jakie benzyna, ropa, drewno,
    węgiel spala się niecałkowicie czyli że niedopalone części zostają
    a jak się to ma do silnika prosto w cylindrze odkłada się ten nadmiar pewnie
    nie tak że po 10000 cyklach to cały cylinder jest zapchany część napewno
    jest wraz z siłą wydechu wyrzucana do rury ale pod wpływem ciepła w rurze
    paliwo paruje i dlatego nie widać żeby się wylewało z wydechu
    jak kolega wyłączy silnik to z kilku ostatnich niepełnych spaleń paliwo
    nadal zostaje w cylindrze co objawia się jego zapachem w rurze wydechowej
    a jak paliwo zostaje w cylindrze to nie trudno się domyślić że świeca jest
    zalewana no i ponowne uruchomienie jest problemem
    jak motor postoi to paliwo wywietrzeje i z odpaleniem nie ma ponownie
    problemu
    co do silników wtryskowych nie znam się na nich i wcale się tego nie wstydzę
    bo nie mam zamiaru pisać to co słyszałem wolę pisać to co wiem i co sam
    sprawdziłem
    wtrysk jak gaźnik podaje paliwo + oddzielnie powietrze które musi być
    dostarczane do spalania
    strawiam że wtrysk podaje tyle paliwa ile powinien a powietrza jest za mało
    aby to paliwo spalić w całości tak więc zacząłbym od sprawdzenia czy ilość
    powietrza jest taka aby spalić całkowicie wprowadzane przez wtrysk paliwo


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 14. Data: 2009-07-04 21:26:47
    Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Od: "Subframe" <s...@g...pl>

    > Jak dla mnie coś źle robisz. Głupia propozycja ale poczytaj instrukcje
    > albo poszukaj w necie, różne motocykle lubią mieć swoje kaprysy, może
    > jemu trzeba zrobić tak-a-tak, a nie tylko tak :)
    >
    Mam nadzieje że tak jest:) Teraz próbuje różne metody i w końcu to ogarnę. W
    którymś ŚM Dziawer pisał, że Gutek odpalał z oporem ponieważ ma to związek z
    normami EURO i czystością spalin.

    Na pewno go nie zalewa, świeca czysta jak kryształ, z tłumika jedyne co się
    wydobywa to zapach oczyszczonych spalin i rozgrzanego żelastwa.

    Wtryski nie mają silnka krokowego, wiec dodaję trochę "gazu" przy rozruchu.
    Ostatnio jest jakby lepiej.

    W każdym razie jest to trochę frustujące, gdy kumple startują od razu i
    muszą czekać na mnie aż odpalę, ale za to potem sprzęt idzie jak burza.
    Kurde, ten Bellagio to naprawde fajny sprzęt:)
    Zawsze szukałem motocykla, który nie będzie przesadnie idealny i będzie miał
    swój charakter, i ten tak ma. Jak chce to odpali, jak nie to nie, chyba że
    go długo i ładnie będę prosił...:)
    pozdr
    Subframe

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 15. Data: 2009-07-05 17:43:14
    Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    olob kowalski pisze:

    > wtrysk jak gaźnik podaje paliwo + oddzielnie powietrze które musi być
    > dostarczane do spalania
    > strawiam że wtrysk podaje tyle paliwa ile powinien a powietrza jest za mało
    > aby to paliwo spalić w całości tak więc zacząłbym od sprawdzenia czy ilość
    > powietrza jest taka aby spalić całkowicie wprowadzane przez wtrysk paliwo

    Aha. Opisz prosze jak sprawdzic ilosc zasyssanego powietrza bom wielce
    ciekaw. A o sondzie lambda i skladzie mieszanki w ukladach wtryskowych
    slyszales ?


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 16. Data: 2009-07-05 17:52:19
    Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Subframe" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2ohen$ruv$1@inews.gazeta.pl...

    > Zawsze szukałem motocykla, który nie będzie przesadnie idealny i
    > będzie miał
    > swój charakter, i ten tak ma. Jak chce to odpali, jak nie to nie,
    > chyba że
    > go długo i ładnie będę prosił...:)

    No nie, to ja jednak zupełnie inaczej pojmuję "charakter" w przypadku
    motocykla.
    Kaprysy przy odpalaniu to nie jest coś, z czego bym się cieszył.
    Może jakieś szczególne procedury czy czary konieczne do odpalenia
    jakiejś konkretnej sztuki to rozumiem. Ale cieszyć się, że nie odpala
    losowo?

    Motocykl masz piękny i z wyglądu też ma charakter. Zazdroszczę nawet
    samej marki.
    To jest coś bardziej wyjątkowego niż Alfa wśród samochodów.
    Jak widać ma swoje minusy - podobnie jak Alfa-Romeo.

    --
    Jasio
    vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj


  • 17. Data: 2009-07-05 20:34:06
    Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > olob kowalski pisze:
    >
    > > wtrysk jak gaźnik podaje paliwo + oddzielnie powietrze które musi być
    > > dostarczane do spalania
    > > strawiam że wtrysk podaje tyle paliwa ile powinien a powietrza jest za
    mało
    > > aby to paliwo spalić w całości tak więc zacząłbym od sprawdzenia czy
    ilość
    > > powietrza jest taka aby spalić całkowicie wprowadzane przez wtrysk paliwo
    >
    > Aha. Opisz prosze jak sprawdzic ilosc zasyssanego powietrza bom wielce
    > ciekaw. A o sondzie lambda i skladzie mieszanki w ukladach wtryskowych
    > slyszales ?
    >
    sonda lambda podobno wykrywa czy w spalinach jest czy nie ma powietrza i na
    tej podstawie daje informację o dostarczeniu większej lub mniejszą ilość
    paliwa
    w ustawieniach komputera podobno są tam "mapy zapłonów"

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 18. Data: 2009-07-05 21:43:17
    Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    olob kowalski pisze:

    > sonda lambda podobno wykrywa czy w spalinach jest czy nie ma powietrza i na
    > tej podstawie daje informację o dostarczeniu większej lub mniejszą ilość
    > paliwa
    > w ustawieniach komputera podobno są tam "mapy zapłonów"
    >

    Za duzo tu "podobno", jak na fachowca za ktorego sie uwazasz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 19. Data: 2009-07-06 09:05:51
    Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Od: " Subframe" <s...@g...pl>

    > Kaprysy przy odpalaniu to nie jest coś, z czego bym się cieszył.
    > Może jakieś szczególne procedury czy czary konieczne do odpalenia
    > jakiejś konkretnej sztuki to rozumiem. Ale cieszyć się, że nie odpala
    > losowo?

    Ja też się nie cieszę, to zdanie było ironiczne.:)


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: