eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z rozruchem ma ciepłym silniku.Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "olob kowalski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Date: Sat, 4 Jul 2009 09:15:28 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <h2n6jg$pbq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h2kk9d$m6c$1@inews.gazeta.pl> <h2l21j$81s$1@mx1.internetia.pl>
    <h2l4dv$r2i$1@inews.gazeta.pl> <h2l4hj$rfv$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@h...googlegroups.com>
    <h2m1hr$o2o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1246698928 25978 172.20.26.239 (4 Jul 2009 09:15:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Jul 2009 09:15:28 +0000 (UTC)
    X-User: bolo1975
    X-Forwarded-For: 79.184.206.57
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:604108
    [ ukryj nagłówki ]

    PanAdol <p...@p...neostrada.pl> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    > news:8caf5f89-2268-41fb-8121-bccdd6142ea2@h11g2000yq
    b.googlegroups.com...
    > On 3 Lip, 16:28, "olob kowalski" <b...@g...pl> wrote:
    > > Zsynchronizuj mu wtrysk swoim wakulometrem.
    > OT
    > Ze kolega Olob juz przynudza to fakt ale wtrysk jak najbardziej rowniez sie
    > synchronizuje i nawet na takim waku da się to zrobic ;)
    > Pzdr
    > PanAdol

    chyba każdy zdajo sobie sprawę że do spalenia paliwa potrzebne jest POWIETEZ
    jak powietrza jest za mało to paliwo obojętnie jakie benzyna, ropa, drewno,
    węgiel spala się niecałkowicie czyli że niedopalone części zostają
    a jak się to ma do silnika prosto w cylindrze odkłada się ten nadmiar pewnie
    nie tak że po 10000 cyklach to cały cylinder jest zapchany część napewno
    jest wraz z siłą wydechu wyrzucana do rury ale pod wpływem ciepła w rurze
    paliwo paruje i dlatego nie widać żeby się wylewało z wydechu
    jak kolega wyłączy silnik to z kilku ostatnich niepełnych spaleń paliwo
    nadal zostaje w cylindrze co objawia się jego zapachem w rurze wydechowej
    a jak paliwo zostaje w cylindrze to nie trudno się domyślić że świeca jest
    zalewana no i ponowne uruchomienie jest problemem
    jak motor postoi to paliwo wywietrzeje i z odpaleniem nie ma ponownie
    problemu
    co do silników wtryskowych nie znam się na nich i wcale się tego nie wstydzę
    bo nie mam zamiaru pisać to co słyszałem wolę pisać to co wiem i co sam
    sprawdziłem
    wtrysk jak gaźnik podaje paliwo + oddzielnie powietrze które musi być
    dostarczane do spalania
    strawiam że wtrysk podaje tyle paliwa ile powinien a powietrza jest za mało
    aby to paliwo spalić w całości tak więc zacząłbym od sprawdzenia czy ilość
    powietrza jest taka aby spalić całkowicie wprowadzane przez wtrysk paliwo


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: