eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProblem z przeniesieniem numeruProblem z przeniesieniem numeru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl!not-for-mail
    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Problem z przeniesieniem numeru
    Date: Mon, 25 May 2009 11:13:23 +0200
    Organization: ITF
    Lines: 33
    Message-ID: <8t4tq8siaeox$.dlg@piki.fixed>
    Reply-To: b...@N...fm
    NNTP-Posting-Host: dnp29.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1243242891 8910 83.24.97.29 (25 May 2009 09:14:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 May 2009 09:14:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:971592
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    15 maja skonczyla mi sie umowa z Orange (konkretnie. 10 kwietnia udalem sie
    do salonu Play, skladajac dyspozycje przeniesienia do nich swojego numeru
    (z abonamentu w Orange, na Play Fresh) dostali pełnomocnictwo do
    zalatwienia sprawy.
    4 maja dostalem sms od Orange, ze przeniesienie numeru niemozliwe z powodu
    bledu we wniosku. Zadzwonilem, okazalo, sie, ze nie zgadza sie numer dowodu
    osobistego matki (umowa podpisywana chyba w 96, w miedzyczasie wymiana
    dowodow, swoja droga dziwne, ze przy podpisywaniu przedluzenia umowy to nie
    wyszlo...)
    Zadzwonilem, wyprostowalem sprawe, niemniej jednak to nie wystarczy,
    okazuje sie , ze cala procedure trzeba rozpoczac jeszcze raz. No wiec udaje
    sie ponownie do Play i... problem. Pan potwierdza, ze rzeczywiscie trzeba
    od nowa, tylko, ze on ma w systemie kod jakis tam - nie dostal informacji
    od Orange o tym, ze sprawa zostala zamknieta. Czekam czekam i nic. Po
    jakims czasie zadzwonilem znow do Orange, pan powiedzial, ze wyslai info
    mailem, tego samego dnia co ja dostalem sms, na moja prosbe, powiadomil
    dzial od przenoszenia numerow by zrobili to jeszcze raz. Bezposrednio sie z
    tym dzialem skontaktowac niestety nie mozna, dodatkowo pracuje tylko w
    tygodniu chyba do 17ej...

    Na dzien dzisiejszy, shytuacja jest taka, ze Orange twierdzi, ze wyslal do
    Play informacje, Play twierdzi, ze nie dostalo informacji. Wycofac wniosku
    sam nie moge, trzeba czekac az sie przedawni (9 czerwiec) - tez jakies to
    chore.
    Pytanie co dalej. Umowa mi sie skonczyla 15ego, a dalej musze placic Orange
    abonament. Planuje wyslac do obu firm reklamacje i poprosic o zwrot kosztow
    za niechciany abonament, niech ustala miedzy soba, czyja wina.

    Cos jeszcze mozna w takiej sytuacji zrobic?

    --
    marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: