  • 1. Data: 2009-12-20 10:25:03
    Temat: Problem z poziomym menu
    Od: Robert Drygas <r...@l...pl>

    Witajcie,

    Czy możecie spojrzeć na to: http://robert.waw.pl/ortodentim/index.htm ?

    Mam problem z poziomym menu nawigacyjnym. O ile w Firefoxie 3 wygląda tak,
    jak miało wyglądać, to w IE 7 i 8 oraz w Operze 10 pod pomarańczowym
    (aktywnym) elementem widoczna jest czarna kreska (na całej szerokości menu).
    Nie potrafię pozbyć się tej kreski.

    I przy okazji jeszcze inna sprawa. Otóż pod IE 6 strona się cokolwiek
    rozsypuje :(

    --
    Robert Drygas

  • 2. Data: 2009-12-20 11:08:55
    Temat: Re: Problem z poziomym menu
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    Robert Drygas pisze:
> [...]
    > jak miało wyglądać, to w IE 7 i 8 oraz w Operze 10 pod pomarańczowym
    > (aktywnym) elementem widoczna jest czarna kreska (na całej szerokości menu).

    Dodaj do #topmenu ul li
    height: 30px;

    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl

  • 3. Data: 2009-12-20 12:59:00
    Od: Robert Drygas <r...@l...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2009 12:08:55 +0100, Piotr NetExpert napisał(a):

    > Dodaj do #topmenu ul li
    > height: 30px;

    Dzięki :)

    --
    Robert Drygas

  • 4. Data: 2009-12-20 13:58:55
    Od: "artur_m" <a...@v...pl>

    > Dzięki :)

    Pod IE 6 po najechaniu na odsyłacz, powstaje
    dodatkowy margines, co objawia się skakaniem wszystkiego,
    co pod menu.

  • 5. Data: 2009-12-20 14:20:15
    Od: Robert Drygas <r...@l...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2009 14:58:55 +0100, artur_m napisał(a):

    > Pod IE 6 po najechaniu na odsyłacz, powstaje
    > dodatkowy margines, co objawia się skakaniem wszystkiego,
    > co pod menu.

    Jeszcze raz dziękuję :) Ustawiłem ujemny margines dla a:link i a:visited -
    wygląda na to, że zadziałało. Przy okazji usunąłem też "szparę" pomiędzy
    nagłówkiem z logo a menu - tą samą metodą :)

    --
    Robert Drygas