-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!news.mixmi
n.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: solo <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Problem z odpaleniem Junaka
Date: Fri, 29 Jul 2011 22:25:20 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 31
Message-ID: <j0v4v8$o31$1@speranza.aioe.org>
NNTP-Posting-Host: OtJ4chLDYGHd7LehnGw6ew.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:644281
[ ukryj nagłówki ]To pytanie w zasadzie jest kierowana do kolegi Jackot'a ale może ktoś
też coś podrzuci. Otóż po ok 10 latach leżenia na półce mój Junak
doczekał się momentu poskładania go. Już prawie wszystko poskładałem i
jestem na etapie odpalania Janka ale za cholerę nie chce nawet dymka
puścić, zero reakcji.
Paliwo jest z butelki na krótko,
gaźnik przelany
świeca nowa do tego cewka 12V podłączona z jednej strony do akumulatora
z drugiej do przerywacza, iskra jest zajebista, a Janek nic.
Sprawdzam ustawienie zaworów - luzy ok, kompresja tez zajebista bo nowy
cylinder i tłok. Myślę sobie, że może coś z czasem otwarcia zaworów bo
jak pamiętam, były takie historie, że znaki znakami na kołach zębatych
,a zawory chodziły jak chciały, no ale otwierają się tak jak powinny w
4suwie.
Paliwo dochodzi bo jak za mocno przeleję to świeca ulana, nawet
próbowałem jakiś starter (Plack) zapodać i nic zero odzewu.
Kombinowałem z zapłonem, ustawiałem 1mm za GMP 2mm za GMP i przez też i
nic zero.
Już w końcu zgłupiałem bo Junakami zajmowałem się na co dzień
kilkanaście lat temu i radziłem sobie z najdziwniejszymi przypadkami,
trochę czasu upłynęło i może mi coś umknęło?
Tu wydaje się być wszystko ustawione jak trzeba, a on nawet nie
pierdnie, a z tego co pamiętam to Junaki wcale takie toporne do
odpalenia nie były. Tolerancję w ustawieniach przyjmowały sporą.
Może coś komuś przychodzi do głowy? Jak tu ożywić Janka
Solo FZ1
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.11 21:30 J_K_K
- 30.07.11 13:47 solo
- 30.07.11 17:34 J_K_K
- 30.07.11 20:31 Piotr May
- 31.07.11 07:02 Michał V-R
- 31.07.11 18:55 solo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=