  • 11. Data: 2011-08-23 17:19:57
    Temat: Re: Problem z instalacją gazowa a szybka diagnoza
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4e535b67$0$2504$65785112@news.neostrada.pl...
    gaźnikowego na gaz, ale odpalałem nawet w największe
    > mrozy na gazie. Te teorie o wypalaniu paliwa, to... teorie.
    > Prawdopodobnie wypalasz paliwo, więc Ci gaśnie. Zanim zdąży włączyć się
    > gaz.

    nie taka teoria. Co innego odpalić auto na gazie, a co innego przełączyć z
    Pb na LPG. Jeśli jedziesz na Pb to w gaźniku masz pełną komore paliwa. Jeśli
    włączysz LPG to auto zasilane jest dwoma paliwami na raz - a to oznacza, ze
    zwykle sie zalewa i gaśnie. Owszem widzialem przypadki, kiedy auto jakoś tam
    sobie z tym radziło, ale w ogólności zgaśnie - po to wlasnie należy wyłączyć
    Pb wypalić paliwo, kiedy auto zaczyna sie dusić/gaśnie włączyć LPG.
    Samochód gaśnie, ale jadąc na biegu i przełączając na LPG odpala i jedzie
    dalej.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 12. Data: 2011-08-23 17:21:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    >?> Mam stare auto na gazniku, aby właczyć gaz
    >>
    > dziwna diagnoza
    > tak jakby w pozycji 0 była załączona benzyna (bo 2 działa - przecież
    > odpalasz potem)

    w pozycji 0 nie jest załączona Pb. Nic nie jest załączone.
    Mowa o aucie z gaźnikiem, wiec paliwo jest w komorze pływakowej. W pozycji 0
    wlasnie to paliwo sie wypala..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-08-23 17:55:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 09:26:19 +0200, AT napisał(a):

    > Trochę to męczące, więc w końcu podjechałem do gazownika,
    > powiedział, ze ten włacznik trzeba wymienić ok 80zł kosztuje + wymiana.
    >
    > Czy to faktycznie tak prosta diagnoza, ze bez ogladania na pewno to jest to?

    Nie, jest idiotą.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2011-08-23 17:55:52
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > w pozycji 0 nie jest załączona Pb. Nic nie jest załączone.
    > Mowa o aucie z gaźnikiem, wiec paliwo jest w komorze pływakowej. W pozycji
    > 0 wlasnie to paliwo sie wypala..

    dlatego właśnie napisałem
    przyczyna objawu: "jakby w 0 była załączona benzyna"
    czyli stan nienormalny.

  • 15. Data: 2011-08-24 10:49:49
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dusić/gaśnie włączyć LPG.
    > Samochód gaśnie, ale jadąc na biegu i przełączając na LPG odpala i jedzie

    No to mój Poldek sobie radził :-)
    T.