eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)
  • Data: 2010-06-26 12:21:12
    Temat: Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Problem nastepujacy: maszyna postoi kilka godzin i klamka robi sie miekka
    (na tyle, ze jednym palcem idzie ja scisnac az do manetki). Podpompowanie
    nic nie daje - dalej miekka. Wystarczy 1 czy 2 mocniej zahamowac i klamka
    robi sie twarda i skutecznosc hamulcow gwaltownie rosnie.

    Wstepne ogledziny wykazaly pocenie sie lewego zacisku przy odpowietrzniku.
    Probuje dokrecic i zanim uzyje sily czuje znajome "plyniecie" zerwanego
    gwintu. Dalej juz nie ruszam.

    Pytania:
    1) Czy takie objawy jak wczesniej opisalem moga byc skutkiem przepuszczania
    na odpowietrzniku?
    2) Czy da sie rozwiercic i nagwintowac otwor odpowietrznika w monoblockowych
    zaciskach yamahy? W sensie czy starczy materialu, zeby wkrecic wiekszy
    odpowietrznik. Te zaciski szly do R6, R1, Fazera i chyba nowej TDM'ki
    (chociaz tutaj moga byc w innym rozmiarze).

    Thx za odpowiedzi:)
    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: