  • 1. Data: 2012-10-10 18:54:10
    Temat: Problem z czatem
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Zainstalowałem sobie plugin javy po awarii systemu. Wszedłem na czat na WP.
    Okazało się, że nie mam polskich znaków. Swoje własne wypowiedzi widzę bez
    polskich liter Ą -> A, Ć -> C itd. Kiedyś nie miałem takich efektów. Czy
    coś sięmogło zmienić na WP w ciągu ostatnich miesięcy? Jeśli nie, to jak
    temu zaradzić?

  • 2. Data: 2012-10-19 00:25:00
    Temat: Re: Problem z czatem
    Od: Marek <p...@s...com>

    Problem rozwiązany - zainstalowałem środowisko Javy z jakiejś płyty i
    zaczęło działać.