  • 1. Data: 2012-10-03 21:10:58
    Temat: Skrypt galerii?
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl>

    Plum,

    szukam skryptu galerii. Wiem, jest całe mnóstwo, niestety G. wypluwa
    takie badziewie że już tracę cierpliwość, a sam nie mam teraz czasu na
    pisanie :(

    Mam takie potrzeby:
    - tworzenie albumów na podstawie katalogów wgrywanych poprzez FTP,
    - fajnie byłoby gdyby każdy album miał swoje hasło, ew. login + hasło,
    - automatyczne tworzenie miniatur (+ cache),
    - możliwość pobrania dowolnego zdjęcia,
    - sortowanie fotek w albumach po nazwie pliku

    Właściwie tyle. Niby w dzień do napisania, ale ja obecnie tego dnia nie
    mam wolnego.

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 2. Data: 2012-10-04 09:21:07
    Temat: Re: Skrypt galerii?
    Od: Emiter usługi informatyczne <b...@e...no-ip.pl>

    Witam
    Osobiście używam Piwigo
    Może cię zainteresuje

  • 3. Data: 2012-10-05 14:21:13
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl>

    W dniu 2012-10-04 09:21, Emiter usługi informatyczne pisze:
    > Witam
    > Osobiście używam Piwigo
    > Może cię zainteresuje

    Dobry skrypt i mocno zaawansowany. Dzięki.

    Pozdr
    Exe Very Cute