-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
From: marjan <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Problem jazdy na zamek.
Date: Thu, 13 May 2010 20:14:30 +0200
Organization: AGH
Lines: 35
Sender: m...@s...agh.edu.pl
Message-ID: <hshfi6$smk$1@news.agh.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089077078111.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1273774470 29396 89.77.78.111 (13 May 2010 18:14:30 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 May 2010 18:14:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
Thunderbird/3.0.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2279905
[ ukryj nagłówki ]Witam.
Ostatnie p.m.s.-owe dyskusje dotyczące jazdy na zamek sprawiły, że
zastanawiam się nad pewnym problemem.
Tytułem wstępu: jestem całkowitym zwolennikiem jazdy na zamek, ale tylko
ten "prawdziwy" zamek, tj. bez wjeżdżania wcześniej, z wpuszczaniem
przed siebie jednego i TYLKO jednego pojazdu. Z doświadczenia wiem, że w
zasadzie to nic trudnego, bo prawie każdy o zamku teraz wie (edukacja
kierowców, chociażby przez te znaki) i wystarczy tylko "chcieć". Jadąc
remontowaną Nowohucką w Krakowie nie ma problemów na zwężkach jechać na
zamek, ale to wymaga często inicjatywy (jadąc kończącym się pasem widzę,
że kierownik jadący pasem na który muszę wjechać nie robi mi luki, ale
gdy z włączonym kierunkowskazem zbliżam się do jego pasa, nie zdarzyło
mi się żeby zatrąbił czy się wkurzył - po prostu wpuszcza). Tyle tytułem
wstępu.
Problemem dla mnie jest co robić w sytuacjach, gdy jeden z pasów robi
się prawoskrętem, a drugi lewoskrętem (lub "prostoskrętem"). Przykład z
Krakowa: wylot na Warszawę - ul. 29 listopada:
http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=Krak%F3w,+29+Li
stopada&Submit=Szukaj&long=19.96047815&lat=50.091428
&type=2&scale=1b&svActive=false
http://kut.as/1f1
Bywa, że lewy pas (do jazdy prosto) jest zakorkowany aż do
wcześniejszych świateł (z ul. Dobrego Pasterza), natomiast prawy pas
jest wolny.
I tu sedno mojego pytania-problemu: Co w takich miejscach? Jest jakaś
możliwość jazdy tu na zamek i czy to w ogóle ma sens (blokuje się w ten
sposób pas dla skręcających w prawo)?
Z góry dziękuję za merytoryczną dyskusję.
--
Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana
(e-mail bez cyferek)
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.10 20:39 mirek
- 13.05.10 22:39 DoQ
- 13.05.10 23:17 Waldek Godel
- 14.05.10 11:44 SW3
- 14.05.10 13:36 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF