  • Data: 2009-01-23 16:10:29
    Temat: Problem elektryczny
    Od: "Fox" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, nie wiem czy to będzie dobra grupa ale, nie ma pl.misc.elektryka
    Mam projekt do wykonania jest kilka pomieszczeń i 3 wentylatory dachowe -
    nie mogę ich wymienić na wentylatory z czasówką.
    Po zalaczeniu oswietlenia ma sie zalaczac odpowiedni wentylator i wyłączać
    po nastawianym czasie po wyłączeniu oświetlenia - pomieszczenia sanitarne.
    Jest jeszcze jedno pomieszczenie w którym jest oswietlenie naturalne lub w
    nocy załączane wyłącznikami też wtedy trzeba załączać wentylator (w dzień i
    w nocy po wejściu kogoś do pomieszczenia) - trzeba zrobić czujnik ruchu.
    Teraz jak to wszystko okablować żeby zminimalizować ilość ciągniętych
    przewodów? Przewidziana jest skrzynka z automatyką.
    Wentylator ma się załączać na nastawiany czas zarówno przez włączniki
    (schodowe, krzyżowe) jak i czujnik ruchu. - jak to okablować?

    --
    PZ