eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipDwie taryfy › Pro-Futuro i customer care (bylo: Dwie taryfy)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.me
    max.krakow.pl!enterprise.eggs.pl!news-1.feed.trzepak.pl!news.trzebnica.net!news
    .task.gda.pl!sgh.waw.pl!moderators!chopin
    From: piotrek <p...@r...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Pro-Futuro i customer care (bylo: Dwie taryfy)
    Date: Fri, 15 Mar 2002 13:32:52 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Approved: B...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <3...@r...net.pl>
    References: <a4ilsa$5eu$1@szmaragd.futuro.pl> <a4or0a$4c2$1@news.tpi.pl>
    <a4rn85$597$1@szmaragd.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: akson.sgh.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Original-NNTP-Posting-Host: kalamajscy.org
    X-Trace: news.tpi.pl 1016171313 24437 195.117.213.139 (15 Mar 2002 05:48:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Mar 2002 05:48:33 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: en-us
    Content-Length: 1616
    X-Moderator: Piotr Kucharski <chopin#sgh.waw.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v1.034faq, last rev. 1997.01.06/lg19990813+ts+pk
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:50143
    [ ukryj nagłówki ]

    obi wrote:
    >
    > Dostep do sieci masz zawsze. Zalozmy ze miales dla ask wykupione
    > lacze 2mbit z 256kbit CIR, po zmianie zasad masz w dni powszednie od
    > 0700 do 1900 pasmo 256kbit (gwarantowane i maksymalne) a w pozostalym
    > czasie (weekendy i nocki) twoje pasmo to 2mbit (gwarantowane i
    > maksymalne). Aha zapomnialbym, placisz 10zl netto mniej :)
    >

    Tak. Tak. Dostep do sieci zwlaszca w godzinach 17-19 laczem 64kbps dla
    25 osob podczas gdy w tej chwili mamy 512 kbps to po prostu rewelacja ...

    Doswiadczylismy tego wlasnie wczoraj, kiedy wlaczyli nam "na probe" w
    ciagu dnia taryfe 1 (te nieszczesne 64 kbps).

    Co ciekawe poniewaz kolega, ktory utrzymuje kontakty
    handlowo-organizacyjne nie byl laskaw mnie poinformowac o sprawie to
    rano jak zobaczylem co sie dzieje to zglosilem awarie do helpdesku.
    Szukali przyczyny przez caly dzien i nie znalezli!
    Tak wiec niech zyje profesjonalizm!

    A najgorsze jest to, ze lacze u nich kupilismy zaledwie niecale 2
    miesiace temu i gdybysmy wiedzieli ze tak zmienia sie warunki, to w
    nigdy bysmy sie na nich nie zdecydowali.
    Zwlaszcza, ze jezeli chodzi o abonament to konkurencja (przy
    uwzglednieniu oferty promocyjnej i po negocjacjach cenowych) jest
    zaledwie o 200-300 zlotych drozsza przy porownywalnych kosztach
    instalacji i parametrach lacza.
    Nie bede mowil co to za konkurencja, zeby nie byc posadzonym o
    kryptoreklame (jak kogos interesuje, to prosze na priv).

    A teraz firma ustami swojego przedstawiciela mowi mniej wiecej tyle:
    "Tu jest aneks do umowy, nalezy go podpisac *natychmiast* a jak sie nie
    podoba to wypierda%^&" !

    Pozdrawiam

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: