eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPrezentacja numeru
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 11. Data: 2020-03-17 00:50:45
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-03-10 o 06:51, Piotr C. pisze:
    > On Monday, March 9, 2020 at 3:33:43 PM UTC-7, Robert Wańkowski wrote:
    >> Czy to możliwe, że w centrum miasta (Poznań, sieć Orange) w telefonie
    >> stacjonarnym nie było możliwości uruchomienia prezentacji numeru
    >> połączenia przychodzącego?
    >
    >
    > Oczywiście że możliwe, wszystko zależy kiedy, o jaki okres pytasz.

    Pytanie było o sieć Orange. Chyba po zmianie nazwy TP ---> Orange
    wszystkie centrale były już cyfrowe, z możliwością świadczenia usługi CLIP.


    --
    Pozdrawiam

    P.


  • 12. Data: 2020-03-17 09:59:24
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiotRek napisał:

    >>> Czy to możliwe, że w centrum miasta (Poznań, sieć Orange) w telefonie
    >>> stacjonarnym nie było możliwości uruchomienia prezentacji numeru
    >>> połączenia przychodzącego?
    >> Oczywiście że możliwe, wszystko zależy kiedy, o jaki okres pytasz.
    >
    > Pytanie było o sieć Orange. Chyba po zmianie nazwy TP ---> Orange
    > wszystkie centrale były już cyfrowe, z możliwością świadczenia
    > usługi CLIP.

    W tepsie jeden plan taryfowy mógł mieć CLIP, a inny nie. Po zmianie
    abonent nie mógł nic z tym zrobić -- nawet gdyby gotów był za to
    dodatkowo zapłacić, odpowiadano mu, że brak możliwości technicznych.
    Orange, przejmując tepsę, zobowiązał się, że będzie te nasze lokalne
    Tradycje szanował.

    Żeby daleko nie szukać: mam telefon i internet Netii na linii Orange.
    Za tepsianych czasów prezentacja numeru była, po zmianie operatora
    już nie. O ile usługa internetowa świadczona jest na urządzeniach
    Netii, to w telefonii sprzęt się nie zmienił, a tylko kto inny liczy
    rozmowy i wystawia faktury.

    Na wszelkie pytania dotyczące tego stanu rzeczy niezmiennie otrzymywałem
    odpowiedź: BMT. Co więcej, w tę ułomność techniki wszyscy wierzą. Gdy
    skarżyłem się na to w UKE, to urząd otrzymał obszerne wyjaśnienia od
    Netii, która to z kolei cytowała swoją korespondencję z Orange, gdzie
    ze spokojem się wyjaśnia, że to technika winna, nie ludzie.

    --
    Jarek


  • 13. Data: 2020-03-19 08:45:52
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
    > W dniu 2020-03-10 o 10:59, Robert Wańkowski pisze:
    >> Mają mi przysłać nazwę modelu, to może znajdę w sieci instrukcję.
    > No już mam.
    > https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
    6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
    d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
    C11_PQQX14369WA.pdf
    >
    >
    > Usługę włączą do 7 dni!

    Minęło ponad 8 dni - włączyli?

    --

    P.


  • 14. Data: 2020-03-19 20:50:18
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-19 o 08:45, PiotRek pisze:
    > W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
    >> W dniu 2020-03-10 o 10:59, Robert Wańkowski pisze:
    >>> Mają mi przysłać nazwę modelu, to może znajdę w sieci instrukcję.
    >> No już mam.
    >> https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
    6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
    d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
    C11_PQQX14369WA.pdf
    >>
    >>
    >> Usługę włączą do 7 dni!
    >
    > Minęło ponad 8 dni - włączyli?
    >

    Właśnie dostałem informację od zainteresowanych, że nie.
    I teraz się zastanawiam, czy może w aparacie coś trzeba ustawić?
    Tak przeglądając instrukcję (link wyżej) to chyba nic nie trzeba.
    Tydzień temu mając aparat w ręce nie sprawdziłem baterii.
    Wyświetlacz gdy słuchawka była odłożona nic nie pokazywał, dzwoniąc na
    ten aparat, też nic.
    Jedynie jak podniosłem słuchawkę coś się pojawiło.

    Ma może ktoś podobnego Panasonica i powie jak to wygląda?

    Robert


  • 15. Data: 2020-03-20 16:49:17
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5e73ccf5$0$545$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-03-19 o 08:45, PiotRek pisze:
    > W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
    >> https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
    6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
    d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
    C11_PQQX14369WA.pdf

    > Minęło ponad 8 dni - włączyli?

    >Właśnie dostałem informację od zainteresowanych, że nie.
    >I teraz się zastanawiam, czy może w aparacie coś trzeba ustawić?
    >Tak przeglądając instrukcję (link wyżej) to chyba nic nie trzeba.
    >Tydzień temu mając aparat w ręce nie sprawdziłem baterii.
    >Wyświetlacz gdy słuchawka była odłożona nic nie pokazywał, dzwoniąc
    >na ten aparat, też nic.
    >Jedynie jak podniosłem słuchawkę coś się pojawiło.

    Bateria to moze byc dobry trop.
    TSC10 bez baterii tez nic nie pokazuje przy odlozonej sluchawce.

    J.


  • 16. Data: 2020-03-20 21:12:35
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    W dniu czwartek, 19 marca 2020 20:50:15 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > W dniu 2020-03-19 o 08:45, PiotRek pisze:
    > > W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
    > >> W dniu 2020-03-10 o 10:59, Robert Wańkowski pisze:
    > >>> Mają mi przysłać nazwę modelu, to może znajdę w sieci instrukcję.
    > >> No już mam.
    > >> https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
    6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
    d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
    C11_PQQX14369WA.pdf
    > >>
    > >>
    > >> Usługę włączą do 7 dni!
    > >
    > > Minęło ponad 8 dni - włączyli?
    > >
    >
    > Właśnie dostałem informację od zainteresowanych, że nie.
    > I teraz się zastanawiam, czy może w aparacie coś trzeba ustawić?
    > Tak przeglądając instrukcję (link wyżej) to chyba nic nie trzeba.
    > Tydzień temu mając aparat w ręce nie sprawdziłem baterii.
    > Wyświetlacz gdy słuchawka była odłożona nic nie pokazywał, dzwoniąc na
    > ten aparat, też nic.
    > Jedynie jak podniosłem słuchawkę coś się pojawiło.
    >
    > Ma może ktoś podobnego Panasonica i powie jak to wygląda?


    Jeżeli to jest wersja amerykańska (Bell), to na tym aparacie identyfikacji
    nie zobaczysz, pisałem o tym już wcześniej.

    Ircys


  • 17. Data: 2020-03-20 22:10:36
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 21:12, Ircys Ircys pisze:
    > W dniu czwartek, 19 marca 2020 20:50:15 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    >> W dniu 2020-03-19 o 08:45, PiotRek pisze:
    >>> W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
    >>>> W dniu 2020-03-10 o 10:59, Robert Wańkowski pisze:
    >>>>> Mają mi przysłać nazwę modelu, to może znajdę w sieci instrukcję.
    >>>> No już mam.
    >>>> https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
    6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
    d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
    C11_PQQX14369WA.pdf
    >>>>
    >>>>
    >>>> Usługę włączą do 7 dni!
    >>>
    >>> Minęło ponad 8 dni - włączyli?
    >>>
    >>
    >> Właśnie dostałem informację od zainteresowanych, że nie.
    >> I teraz się zastanawiam, czy może w aparacie coś trzeba ustawić?
    >> Tak przeglądając instrukcję (link wyżej) to chyba nic nie trzeba.
    >> Tydzień temu mając aparat w ręce nie sprawdziłem baterii.
    >> Wyświetlacz gdy słuchawka była odłożona nic nie pokazywał, dzwoniąc na
    >> ten aparat, też nic.
    >> Jedynie jak podniosłem słuchawkę coś się pojawiło.
    >>
    >> Ma może ktoś podobnego Panasonica i powie jak to wygląda?
    >
    >
    > Jeżeli to jest wersja amerykańska (Bell), to na tym aparacie identyfikacji
    > nie zobaczysz, pisałem o tym już wcześniej.

    Raczej kupiony w markecie. Opisy przy przyciskach po polsku.

    Robert


  • 18. Data: 2020-03-20 22:13:25
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 16:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5e73ccf5$0$545$6...@n...neostrada.
    pl...
    > W dniu 2020-03-19 o 08:45, PiotRek pisze:
    >> W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
    >>> https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
    6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
    d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
    C11_PQQX14369WA.pdf
    >>>
    >
    >> Minęło ponad 8 dni - włączyli?
    >
    >> Właśnie dostałem informację od zainteresowanych, że nie.
    >> I teraz się zastanawiam, czy może w aparacie coś trzeba ustawić?
    >> Tak przeglądając instrukcję (link wyżej) to chyba nic nie trzeba.
    >> Tydzień temu mając aparat w ręce nie sprawdziłem baterii.
    >> Wyświetlacz gdy słuchawka była odłożona nic nie pokazywał, dzwoniąc na
    >> ten aparat, też nic.
    >> Jedynie jak podniosłem słuchawkę coś się pojawiło.
    >
    > Bateria to moze byc dobry trop.
    > TSC10 bez baterii tez nic nie pokazuje przy odlozonej sluchawce.
    >

    A po podniesieniu i bez baterii? Bo ten "mój" coś pokazywał.
    Dziwne, że brałby zasilanie z linii przy podniesionej słuchawce a przy
    odłożonej nie.

    Robert


  • 19. Data: 2020-03-20 22:29:01
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> writes:

    > A po podniesieniu i bez baterii? Bo ten "mój" coś pokazywał.
    > Dziwne, że brałby zasilanie z linii przy podniesionej słuchawce a przy
    > odłożonej nie.

    Nie ma w tym nic dziwnego, względnie dużo prądu potrzebuje, a tego mu
    centrala nie da bez stwierdzenia, że to jest podniesiona słuchawka.

    BTW tak się zachowywało sporo telefonów. Praca bez baterii to jest taka
    "awaryjna".
    --
    Krzysztof Hałasa


  • 20. Data: 2020-03-20 23:10:48
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 22:29, Krzysztof Halasa pisze:
    > Robert Wańkowski <r...@w...pl> writes:
    >
    >> A po podniesieniu i bez baterii? Bo ten "mój" coś pokazywał.
    >> Dziwne, że brałby zasilanie z linii przy podniesionej słuchawce a przy
    >> odłożonej nie.
    >
    > Nie ma w tym nic dziwnego, względnie dużo prądu potrzebuje, a tego mu
    > centrala nie da bez stwierdzenia, że to jest podniesiona słuchawka.
    >
    > BTW tak się zachowywało sporo telefonów. Praca bez baterii to jest taka
    > "awaryjna".
    >
    Tak!
    Właśnie zadzwoniłem do nich, aby wymienili baterie. No i działa.

    Robert

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: