-
11. Data: 2020-03-17 00:50:45
Temat: Re: Prezentacja numeru
Od: PiotRek <b...@g...pl>
W dniu 2020-03-10 o 06:51, Piotr C. pisze:
> On Monday, March 9, 2020 at 3:33:43 PM UTC-7, Robert Wańkowski wrote:
>> Czy to możliwe, że w centrum miasta (Poznań, sieć Orange) w telefonie
>> stacjonarnym nie było możliwości uruchomienia prezentacji numeru
>> połączenia przychodzącego?
>
>
> Oczywiście że możliwe, wszystko zależy kiedy, o jaki okres pytasz.
Pytanie było o sieć Orange. Chyba po zmianie nazwy TP ---> Orange
wszystkie centrale były już cyfrowe, z możliwością świadczenia usługi CLIP.
--
Pozdrawiam
P.
-
12. Data: 2020-03-17 09:59:24
Temat: Re: Prezentacja numeru
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Pan PiotRek napisał:
>>> Czy to możliwe, że w centrum miasta (Poznań, sieć Orange) w telefonie
>>> stacjonarnym nie było możliwości uruchomienia prezentacji numeru
>>> połączenia przychodzącego?
>> Oczywiście że możliwe, wszystko zależy kiedy, o jaki okres pytasz.
>
> Pytanie było o sieć Orange. Chyba po zmianie nazwy TP ---> Orange
> wszystkie centrale były już cyfrowe, z możliwością świadczenia
> usługi CLIP.
W tepsie jeden plan taryfowy mógł mieć CLIP, a inny nie. Po zmianie
abonent nie mógł nic z tym zrobić -- nawet gdyby gotów był za to
dodatkowo zapłacić, odpowiadano mu, że brak możliwości technicznych.
Orange, przejmując tepsę, zobowiązał się, że będzie te nasze lokalne
Tradycje szanował.
Żeby daleko nie szukać: mam telefon i internet Netii na linii Orange.
Za tepsianych czasów prezentacja numeru była, po zmianie operatora
już nie. O ile usługa internetowa świadczona jest na urządzeniach
Netii, to w telefonii sprzęt się nie zmienił, a tylko kto inny liczy
rozmowy i wystawia faktury.
Na wszelkie pytania dotyczące tego stanu rzeczy niezmiennie otrzymywałem
odpowiedź: BMT. Co więcej, w tę ułomność techniki wszyscy wierzą. Gdy
skarżyłem się na to w UKE, to urząd otrzymał obszerne wyjaśnienia od
Netii, która to z kolei cytowała swoją korespondencję z Orange, gdzie
ze spokojem się wyjaśnia, że to technika winna, nie ludzie.
--
Jarek
-
13. Data: 2020-03-19 08:45:52
Temat: Re: Prezentacja numeru
Od: PiotRek <b...@g...pl>
W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
> W dniu 2020-03-10 o 10:59, Robert Wańkowski pisze:
>> Mają mi przysłać nazwę modelu, to może znajdę w sieci instrukcję.
> No już mam.
> https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
C11_PQQX14369WA.pdf
>
>
> Usługę włączą do 7 dni!
Minęło ponad 8 dni - włączyli?
--
P.
-
14. Data: 2020-03-19 20:50:18
Temat: Re: Prezentacja numeru
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
W dniu 2020-03-19 o 08:45, PiotRek pisze:
> W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
>> W dniu 2020-03-10 o 10:59, Robert Wańkowski pisze:
>>> Mają mi przysłać nazwę modelu, to może znajdę w sieci instrukcję.
>> No już mam.
>> https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
C11_PQQX14369WA.pdf
>>
>>
>> Usługę włączą do 7 dni!
>
> Minęło ponad 8 dni - włączyli?
>
Właśnie dostałem informację od zainteresowanych, że nie.
I teraz się zastanawiam, czy może w aparacie coś trzeba ustawić?
Tak przeglądając instrukcję (link wyżej) to chyba nic nie trzeba.
Tydzień temu mając aparat w ręce nie sprawdziłem baterii.
Wyświetlacz gdy słuchawka była odłożona nic nie pokazywał, dzwoniąc na
ten aparat, też nic.
Jedynie jak podniosłem słuchawkę coś się pojawiło.
Ma może ktoś podobnego Panasonica i powie jak to wygląda?
Robert
-
15. Data: 2020-03-20 16:49:17
Temat: Re: Prezentacja numeru
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5e73ccf5$0$545$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2020-03-19 o 08:45, PiotRek pisze:
> W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
>> https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
C11_PQQX14369WA.pdf
> Minęło ponad 8 dni - włączyli?
>Właśnie dostałem informację od zainteresowanych, że nie.
>I teraz się zastanawiam, czy może w aparacie coś trzeba ustawić?
>Tak przeglądając instrukcję (link wyżej) to chyba nic nie trzeba.
>Tydzień temu mając aparat w ręce nie sprawdziłem baterii.
>Wyświetlacz gdy słuchawka była odłożona nic nie pokazywał, dzwoniąc
>na ten aparat, też nic.
>Jedynie jak podniosłem słuchawkę coś się pojawiło.
Bateria to moze byc dobry trop.
TSC10 bez baterii tez nic nie pokazuje przy odlozonej sluchawce.
J.
-
16. Data: 2020-03-20 21:12:35
Temat: Re: Prezentacja numeru
Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>
W dniu czwartek, 19 marca 2020 20:50:15 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> W dniu 2020-03-19 o 08:45, PiotRek pisze:
> > W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
> >> W dniu 2020-03-10 o 10:59, Robert Wańkowski pisze:
> >>> Mają mi przysłać nazwę modelu, to może znajdę w sieci instrukcję.
> >> No już mam.
> >> https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
C11_PQQX14369WA.pdf
> >>
> >>
> >> Usługę włączą do 7 dni!
> >
> > Minęło ponad 8 dni - włączyli?
> >
>
> Właśnie dostałem informację od zainteresowanych, że nie.
> I teraz się zastanawiam, czy może w aparacie coś trzeba ustawić?
> Tak przeglądając instrukcję (link wyżej) to chyba nic nie trzeba.
> Tydzień temu mając aparat w ręce nie sprawdziłem baterii.
> Wyświetlacz gdy słuchawka była odłożona nic nie pokazywał, dzwoniąc na
> ten aparat, też nic.
> Jedynie jak podniosłem słuchawkę coś się pojawiło.
>
> Ma może ktoś podobnego Panasonica i powie jak to wygląda?
Jeżeli to jest wersja amerykańska (Bell), to na tym aparacie identyfikacji
nie zobaczysz, pisałem o tym już wcześniej.
Ircys
-
17. Data: 2020-03-20 22:10:36
Temat: Re: Prezentacja numeru
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
W dniu 2020-03-20 o 21:12, Ircys Ircys pisze:
> W dniu czwartek, 19 marca 2020 20:50:15 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
>> W dniu 2020-03-19 o 08:45, PiotRek pisze:
>>> W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
>>>> W dniu 2020-03-10 o 10:59, Robert Wańkowski pisze:
>>>>> Mają mi przysłać nazwę modelu, to może znajdę w sieci instrukcję.
>>>> No już mam.
>>>> https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
C11_PQQX14369WA.pdf
>>>>
>>>>
>>>> Usługę włączą do 7 dni!
>>>
>>> Minęło ponad 8 dni - włączyli?
>>>
>>
>> Właśnie dostałem informację od zainteresowanych, że nie.
>> I teraz się zastanawiam, czy może w aparacie coś trzeba ustawić?
>> Tak przeglądając instrukcję (link wyżej) to chyba nic nie trzeba.
>> Tydzień temu mając aparat w ręce nie sprawdziłem baterii.
>> Wyświetlacz gdy słuchawka była odłożona nic nie pokazywał, dzwoniąc na
>> ten aparat, też nic.
>> Jedynie jak podniosłem słuchawkę coś się pojawiło.
>>
>> Ma może ktoś podobnego Panasonica i powie jak to wygląda?
>
>
> Jeżeli to jest wersja amerykańska (Bell), to na tym aparacie identyfikacji
> nie zobaczysz, pisałem o tym już wcześniej.
Raczej kupiony w markecie. Opisy przy przyciskach po polsku.
Robert
-
18. Data: 2020-03-20 22:13:25
Temat: Re: Prezentacja numeru
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
W dniu 2020-03-20 o 16:49, J.F. pisze:
> Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:5e73ccf5$0$545$6...@n...neostrada.
pl...
> W dniu 2020-03-19 o 08:45, PiotRek pisze:
>> W dniu 2020-03-10 o 11:22, Robert Wańkowski pisze:
>>> https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
C11_PQQX14369WA.pdf
>>>
>
>> Minęło ponad 8 dni - włączyli?
>
>> Właśnie dostałem informację od zainteresowanych, że nie.
>> I teraz się zastanawiam, czy może w aparacie coś trzeba ustawić?
>> Tak przeglądając instrukcję (link wyżej) to chyba nic nie trzeba.
>> Tydzień temu mając aparat w ręce nie sprawdziłem baterii.
>> Wyświetlacz gdy słuchawka była odłożona nic nie pokazywał, dzwoniąc na
>> ten aparat, też nic.
>> Jedynie jak podniosłem słuchawkę coś się pojawiło.
>
> Bateria to moze byc dobry trop.
> TSC10 bez baterii tez nic nie pokazuje przy odlozonej sluchawce.
>
A po podniesieniu i bez baterii? Bo ten "mój" coś pokazywał.
Dziwne, że brałby zasilanie z linii przy podniesionej słuchawce a przy
odłożonej nie.
Robert
-
19. Data: 2020-03-20 22:29:01
Temat: Re: Prezentacja numeru
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
Robert Wańkowski <r...@w...pl> writes:
> A po podniesieniu i bez baterii? Bo ten "mój" coś pokazywał.
> Dziwne, że brałby zasilanie z linii przy podniesionej słuchawce a przy
> odłożonej nie.
Nie ma w tym nic dziwnego, względnie dużo prądu potrzebuje, a tego mu
centrala nie da bez stwierdzenia, że to jest podniesiona słuchawka.
BTW tak się zachowywało sporo telefonów. Praca bez baterii to jest taka
"awaryjna".
--
Krzysztof Hałasa
-
20. Data: 2020-03-20 23:10:48
Temat: Re: Prezentacja numeru
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
W dniu 2020-03-20 o 22:29, Krzysztof Halasa pisze:
> Robert Wańkowski <r...@w...pl> writes:
>
>> A po podniesieniu i bez baterii? Bo ten "mój" coś pokazywał.
>> Dziwne, że brałby zasilanie z linii przy podniesionej słuchawce a przy
>> odłożonej nie.
>
> Nie ma w tym nic dziwnego, względnie dużo prądu potrzebuje, a tego mu
> centrala nie da bez stwierdzenia, że to jest podniesiona słuchawka.
>
> BTW tak się zachowywało sporo telefonów. Praca bez baterii to jest taka
> "awaryjna".
>
Tak!
Właśnie zadzwoniłem do nich, aby wymienili baterie. No i działa.
Robert