    From: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Press Tab to show POST Screen
    Date: Sun, 13 Nov 2011 16:16:41 +0100

    Witam!
    Uruchamiam komputer i po chwili na ekranie ukazuje się biały kwadrat z
    napisem Intel. Na samym dole ekranu pojawia się napis "Press Tab to show
    POST screen" po nacisnięciu przycisku tab pojawia się ekran POST z logo
    Phoenix. Czy istnieje jakiś sposób na to aby ten ekran pojawiał sie zawsze
    zaraz po uruchomieniu komputera, bez naciskania przycisku tab? Przejrzałem
    bios ale nie znalazłem tam nic takiego do przełanczania... Moja płyta to MSI
    P4m900m2