  • Data: 2014-01-21 22:19:14
    Temat: Prędkość transmisji na FT2232H
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Wpakowałem się właśnie w tego scalaka. Konstrukcja jest taka:

    [Moje badziewie]<=>[USB (FT2232H)]<=>PC.

    Jest tam taki tryb, co się zowie Bus Emulation Mode. Z pewnych względów cholernie mi
    to pasuje. Po stronie mojego badziewia mam osobno szynę adresową, szynę danych i
    sygnał R/W. No i jeszcze CLK oczywiście. Działa toto bez zarzutu, ale szkopół w tym,
    że prędkość transmisji w tym trybie = ~8kB/s. W trybie FIFO245 zapycha bez problemu
    60MB/s !! Drivery są jakie są do tej kostki, i dłubał w tym nie będę.

    Jakie inne kostki USB działające w interesującym mnie trybie proponujecie (slave)?