    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Praca dla elektronika w Polsce?
    Date: Tue, 16 Oct 2012 11:24:25 +0000 (UTC)

    Cześć,

    Zacząłem się ostatnio zastanawiać nad tym, jak wygląda praca w elektronice
    w Polsce. Czym się zajmujecie - serwis, tworzenie nowych urządzeń? Jakie to
    są firmy - małe, kilkuosobowe, może wielkie korporacje, a może jednoosobowe
    działalności? Co leży w Waszych obowiązkach? Da się z tego przeżyć na jakimś
    przyzwoitym poziomie? Macie stałe umowy o pracę lub kontrakty na działalność,
    czy raczej płacone od projektu? I najważniejsze - nie czujecie się wypaleni
    zawodowo po paru latach w zawodzie?

    Nie chodzi mi o najniższy szczebel (lutowanie, praca odtwórcza), bardziej
    myślę o projektowaniu lub pozycji typu team leader, ale chętnie posłucham
    wszystkich opinii.

    Pytam, bo zarabiam na życie programowaniem, ale nie ukrywam że zawsze
    bardziej kręciła mnie elektronika (trochę kasy na elektronice zarobiłem,
    ale jednak stała praca na etat to programowanie).

    A może najwięcej jest tu nie profesjonalistów, a hobbystów?

    Pozdr.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/