  • 1. Data: 2009-06-27 09:03:49
    Temat: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Nawiązując do listu "Koszty eksploatacyjne-porównanie marek"
    wysłuchanych, przeczytanych, obgadanych różnych opinii, propozycji,
    sugestii (oj za wiele tego wszystkiego na raz) powoli krystalizuje się
    mój cel... ;)
    Ciśnienia nie ma, choć Kciało by się mNieć już, dlatego nadal chętnie
    posłucham opowieści z autopsji, co warto a czego nie brać w ogóle pod uwagę.

    Wybór pozostaje w kategorii szosowo-turystycznej, ale z naciskiem na
    klasyczną na wskroś stylistyką... ;)
    Pojemność raczej zostanie w granicach 250-350, chyba, że ktoś mnie
    przekona, że jednak za mało... ;)
    Budżet (z pożyczką) ;) został podniesiony do 4-5 tysiaków, ale to już
    raczej plan maksimum, bo jeść coś trzeba a suchary zdrożały... :(

    Jak się (niestety) okazało wybór w PL jest dość mocno ograniczony,
    dodając fakt, że jestem straszliwie cięty na detale i... mało co mi się
    podoba, decyzja jest jeszcze trudniejsza... ;)

    Kawasaki Estrella pozostanie w strefie marzeń, choć powaliła mnie na
    kolana, zgniotła cyce, szczenę rozwarła na blacie, to jestem jeszcze za
    cienki bolek na takie fanaberie, ale... ostro trawię temat Suzuki 250 GN.

    Teraz wielka prośba do Precla ;)
    Czy jest ktoś z Wawy lub okolic kto dosiada GN i mógłby (mogłaby...?) ;)
    poświęcić mi trochę czasu, aby pokazać sprzęt na żywo...? Opowiedzieć
    kilka podstawowych słów z praktyki, na co zwrócić uwagę, i takie tam, bo
    wiadomo, że to esencja w porównaniu do komisowego bełkotu...

    Oczywiście nie będę męczył o przejażdżkę, mało kto daje ujeżdżać swój
    sprzęt "obcym" ;)
    Chciałbym sprzęt obejrzeć, posłuchać (dźwięk jest dla mnie bardzo
    ważny), wiadomo w czym rzecz.

    Reasumując...
    Sprzęt ma być na wskroś klasyczny, bez bajerów, plastików, nowoczesnego
    wyglądu, lekki i zwinny do miasta, ale w miarę
    wygodny/przydatny/ekonomiczny na kilkuset km trasę (bez szaleństw),
    prosty w obsłudze, z dobrą dostępnością i zdroworozsądkowym zapleczem
    części/serwisu, budżet 4-5 tysiaków.

    Czy Suzuki 250 GN da radę...?*

    *
    Tak
    Nie
    Szukać czegoś innego (czego?) ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-06-27 09:20:06
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "falco" <m...@w...pl> wrote
> [...]
    > wygodny/przydatny/ekonomiczny na kilkuset km trasę (bez szaleństw), prosty
    > w obsłudze, z dobrą dostępnością i zdroworozsądkowym zapleczem

    propozycja rozsadna:
    http://tinyurl.com/q36act
    niestety malo miesci sie w Twoich kryteriach klasycznosci.

    propozycja wygladowa:
    http://tinyurl.com/p6ujas
    niestety to juz raczej zabytki ale piekny
    klasyczny UJM

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-06-27 09:59:51
    Od: falco <m...@w...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > propozycja rozsadna:
    > http://tinyurl.com/q36act
    > niestety malo miesci sie w Twoich kryteriach klasycznosci.

    Dzięki, ale nie bałdzo... ;)
    Wiem, że mam specyficzne podejście, ale już tak jest, że podoba mi się
    to, co innym już raczej nie, bądź wyszło z "mody" a mnie właśnie ściska
    za serducho ;)

    > propozycja wygladowa:
    > http://tinyurl.com/p6ujas
    > niestety to juz raczej zabytki ale piekny
    > klasyczny UJM

    Nie dam rady ściągnąć moto z zagramanicy, zwłaszcza bez oglądania,
    dlatego niestety muszę szukać tylko u nas.
    Co to znaczy UJM...?

    P.S. Proszę nie zrażajcie się tym, że dużo marudzę, ten typ tak ma, ale
    bardzo liczy na pomoc i docenia każdy gest! ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2009-06-27 10:01:50
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "falco" <m...@w...pl> wrote

    > Co to znaczy UJM...?

    Co to znaczy google???
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=UJM&lr=&aq=f&oq=

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 5. Data: 2009-06-27 10:09:40
    Od: falco <m...@w...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > Co to znaczy google???
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=UJM&lr=&aq=f&oq=

    a patrz Umknęło Jednak Mi... sorki! ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 6. Data: 2009-06-27 10:11:53
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    falco wrote:
    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Pozwolę sobie koledze jeszcze trochę namieszać ;)
    Suzuki Savage 400
    http://tinyurl.com/oypgos
    Niestety nie wiem jak z dostępnością w Polsce.
    Starszy brat powyższego - Savage 650 jest napędzany
    pasem - jak dla mnie cud, miód ;)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 7. Data: 2009-06-27 10:28:32
    Od: falco <m...@w...pl>

    zarafiq pisze:

    > Pozwolę sobie koledze jeszcze trochę namieszać ;)
    > Suzuki Savage 400

    Ale właśnie o to się mi rozchodzi najbardziej, o przykłady, wskazówki,
    podpowiedzi... ;)

    > Starszy brat powyższego - Savage 650 jest napędzany
    > pasem - jak dla mnie cud, miód ;)

    Niestety cenowo trochę za moim zasięgiem, ale ładny (nie)mały
    tłuścioszek. ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 8. Data: 2009-06-27 11:15:50
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Wybór pozostaje w kategorii szosowo-turystycznej, ale z naciskiem na
    > klasyczną na wskroś stylistyką... ;)

    Moze czopka jakiegos? Ja mam Yamaha Virago 250 i dla mnie git :-)
    Ekonomiczna (3 litry na sto km), prosta w budowie, dosyc dynamiczna
    (szczegolnie jak ktos sobie zebatki zamieni).

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 9. Data: 2009-06-27 17:48:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    zarafiq pisze:

    > Pozwolę sobie koledze jeszcze trochę namieszać ;)
    > Suzuki Savage 400
    > http://tinyurl.com/oypgos
    > Niestety nie wiem jak z dostępnością w Polsce.

    Nie ma. 400 to to samo co 650 tylko z mniejszym silnikiem i dostepny
    wylacznie na wybranych rynkach, glownie japonskim.

    > Starszy brat powyższego - Savage 650 jest napędzany
    > pasem - jak dla mnie cud, miód ;)

    No oprocz pasa to on zalet nie ma. Maly, slaby i na dodatek awaryjna
    glowica.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 10. Data: 2009-06-27 17:53:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    falco pisze:

    > Wybór pozostaje w kategorii szosowo-turystycznej, ale z naciskiem na
    > klasyczną na wskroś stylistyką... ;)
    > Pojemność raczej zostanie w granicach 250-350, chyba, że ktoś mnie
    > przekona, że jednak za mało... ;)

    Za malo jesli chcesz sie na codzien bezproblemowo poruszac z
    predkosciami w okolicach dopuszczalnych przez prawo i miec maly zapas na
    wyprzedzanie. Skoro nie stac Cie na Estrelle to jedynym, naprawde
    klasycznym motocyklem dajacym frajde z jazdy i nie bedacym jednoczesnie
    strasznym obciazeniem finansowym jest Yamaha SR500.

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M134172
    6

    Ten akurat egzemplarz jest stosunkowo drogi bo w miare swiezy i ladnie
    zrobiony ale spokojnie mozna wyrwac starsze roczniki za polowe tej ceny.

    Koszty eksploatacji/napraw/czesci takiego singla sa takie same lub nawet
    nizsze niz w Twoim wymiarzonym GieNku a frajda z jazdy i z posiadania
    ostatniego klasycznego singla sa bezcenne :)