    From: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Potrzebny lekki motocykl (dla Małej Czarnej ;)
    Date: Wed, 8 Apr 2009 09:26:14 +0200

    "Mia" <m...@o...pl> wrote

    > Szaleniec! Po co mi więcej niż 60 KM po mieście i przy mojej posturze?
    > Tylko krzywdę sobie łatwiej zrobić.

    Z ta krzywda bym nie przesadzal, poza tym, nie wiem jak polski
    importer/diler
    ale na swiecie mozna kupic sobie wersje zdlawiona, w niemcowni zreszta
    obligatoryjnie sa dlawione jesli nie masz odpowiedniego prawa jazdy.
    Tak na marginesie obawiam sie ze V2 moze byc na poczatku trudniejszy
    do ogarniecia niz R4. Nie boj sie mocy, te daje sie dozowac
    przy jakims tam doswiadczeniu, a to juz chyba zanabylas.
    Ale skoro za duzo, to w sumie gs500 zostaje :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)