  • 11. Data: 2011-08-02 13:18:57
    Temat: Re: Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 13:10:40 +0200, Dysiek napisał(a):

    > I nie tylko kaszla. Bagaznik ogromny, miejsca z przodu full, niezla moc,
    > prosta konstrukcja i niska cena. Wolalbym miec Trampka jeszcze raz niz CC
    > czy Tico.

    Prostota serwisowania również. Fajnie zrobiony przyśpieszacz zapłonu
    powodował, że wyłączony silnik miał zapłon na ZZ, co pozwalało ustawić
    wszystko przy pomocy klucza od świec i śrubokręta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2011-08-02 14:28:48
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Prostota serwisowania również.

    To tez, choc upchane tam bylo wszytsko na maxa i czasami ciezko bylo sie
    gdzieniegdzie dostac.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 13. Data: 2011-08-02 14:34:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 14:28:48 +0200, Dysiek napisał(a):

    > To tez, choc upchane tam bylo wszytsko na maxa i czasami ciezko bylo sie
    > gdzieniegdzie dostac.

    eee??? że co?
    Którą wersję masz na myśli? Bo ja wciąż dwusuwa, jedynego słusznego
    Trabanta :-)

  • 14. Data: 2011-08-02 15:18:42
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Którą wersję masz na myśli? Bo ja wciąż dwusuwa, jedynego słusznego
    > Trabanta :-)

    No ja wersje 1.1 :-) Niektorzy wrzucali jeszcze 1.3 od Wartburga

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 15. Data: 2011-08-02 15:22:39
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Bzdura, Trampek miał H4 od 1984 roku w standardzie

    ło taką:
    http://www.radar.pl/Zarowka-H4-R2-12-V-4540-W-545289
    97/
    tak czy inaczej marnie świeciły

    > W maluchu jeszcze przez kilka lat trzeba było dopłacać za to jako opcję.
    > Komfortem i ilością miejsca też bił kaszla na głowę.
    > Od 1986 roku miał nawet sprężyny śrubowe z tyłu, nie wiem jak z przodu.

    no to super! kiedys było warto miec trampka
    ale teraz?
    chyba że jako zabaweczkę.

  • 16. Data: 2011-08-02 15:29:08
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > no to super! kiedys było warto miec trampka
    > ale teraz?
    > chyba że jako zabaweczkę.

    Widzisz cos lepszego za ~1000 zl?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 17. Data: 2011-08-02 16:10:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 15:29:08 +0200, Dysiek napisał(a):

    > Widzisz cos lepszego za ~1000 zl?

    do jazdy? wiele aut. W zasadzie każde proste auto do którego części są
    wciąż produkowane i jest maksymalnie proste. Np. Citroen AX 1.0
    Niestety, czasy trabanta już minęły.

  • 18. Data: 2011-08-02 16:30:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 15:22:39 +0200, PM napisał(a):

    > ło taką:
    > http://www.radar.pl/Zarowka-H4-R2-12-V-4540-W-545289
    97/
    > tak czy inaczej marnie świeciły

    w koncu R2 czy H4 ?

    Z cokolem R2 (czy moze R3 ?) byla pozniej cala masa zarowek do wyboru.
    Sam na dlugich mialem 4*75W (nie w trampku) i to juz bylo cos :-)

    > no to super! kiedys było warto miec trampka
    > ale teraz? chyba że jako zabaweczkę.

    Tylko do czego zabaweczke ?

    Niestety - czas tramka sie skonczyl. Nawet ten 1.1 - maly, ciasny,
    prymitywny i bez silnika. No i bez klimy :-)

    J.