  • Data: 2010-02-10 21:17:25
    Temat: Portal społecznościowy - jaki software?
    Od: Netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie jakie są dobre platformy do robienia portali
    społecznościowych? Dostałem na razie zadanie wybadania tak
    postawionego tematu.

    Dotychczas używałem Joomla + własne moduły (php) i bardzo mi
    się ten CMS podobał, ale to chyba nie jest stricte
    przeznaczone do robienia portali społecznościowych.

    Pozdrawiam,
    Marek