  • 71. Data: 2012-01-16 15:11:46
    Temat: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-16, Budyn <b...@g...pl> wrote:

    > ty sie ch?opie nie podniecaj -wiem jak temat brzmi i twierdze o tych
    > olejach - ró?nice w tych wszystkich zaawansowanych parametrach z punktu
    > widzenia normalnego u?ytkownika nie maja NAJMNIEJSZEGO znaczenia. Wy??czam z
    > tego wyzy?owane motocykle sportowe i motocykle zepsute np. twój.

    Czy ja sie podniecam? To zrobmy test, zaleje olej z Lidla i zrobie na
    nim 20 kkm, jak sie rozkraczy silnik to mi zasponsorujesz drugi -
    wchodzisz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 72. Data: 2012-01-16 15:15:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-16, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Czy ja sie podniecam? To zrobmy test, zaleje olej z Lidla i zrobie na
    > nim 20 kkm, jak sie rozkraczy silnik to mi zasponsorujesz drugi -
    > wchodzisz?

    Korzystajac z okazji dyskutowania z czlowiekiem o ogromnej wiedzy -
    moglbys mi wytlumaczyc po co producenci samochodow stosuja swoje normy
    np VW, MB skoro wszystkie oleje sa takie same?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 73. Data: 2012-01-16 15:17:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-16 16:11, AZ pisze:

    > Czy ja sie podniecam? To zrobmy test, zaleje olej z Lidla i zrobie na
    > nim 20 kkm, jak sie rozkraczy silnik to mi zasponsorujesz drugi -
    > wchodzisz?

    Próbowałem znaleźć jakieś parametry tego sławnego oleju z Lidla. Na ich
    stronie nic nie znalazłem.

    Zna je ktoś?

  • 74. Data: 2012-01-16 15:22:41
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Czy ja sie podniecam? To zrobmy test, zaleje olej z Lidla i zrobie na
    > nim 20 kkm, jak sie rozkraczy silnik to mi zasponsorujesz drugi -
    > wchodzisz?

    Jak wspomniałem twój motocykl jest wyłączony z rankingu bo jest zepsuty.
    Ale, zakładając ze w lidlu sprzedają cokolwiek powyżej luxa, na swoich
    zabawkach bez najmniejszego oporu taki test moge przeprowadzić.

    b.

  • 75. Data: 2012-01-16 15:23:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-16, Budyn <b...@g...pl> wrote:

    > Jak wspomnia?em twój motocykl jest wy??czony z rankingu bo jest zepsuty.

    Czyli trolujesz i nie potrafisz wniesc do dyskusji nic konstruktywnego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 76. Data: 2012-01-16 15:28:29
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Czyli trolujesz i nie potrafisz wniesc do dyskusji nic konstruktywnego.

    to nie ja stwierdzilem tylko ktos inny, ze w twoim moturze musi byc cos nie
    tak, jesli po dolewce cos sie spitoliło. A jesli ja troluje to ty robisz
    dokładnie to samo :) Ale faktycznie mozemy zakonczyć...

    b.

  • 77. Data: 2012-01-16 15:39:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-16, Budyn <b...@g...pl> wrote:

    > to nie ja stwierdzilem tylko ktos inny, ze w twoim moturze musi byc cos nie
    > tak, jesli po dolewce cos sie spitoli?o. A jesli ja troluje to ty robisz
    > dok?adnie to samo :) Ale faktycznie mozemy zakonczyae...

    Jasne. Tyle, ze ja ci podalem konkret, ty za to zadnych. To powiedz
    jeszcze czemu do wysilonych sportowych motocykli lalbys cos lepszego -
    po co, skoro oleje sie nie roznia?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 78. Data: 2012-01-16 15:44:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-16, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Jasne. Tyle, ze ja ci podalem konkret, ty za to zadnych. To powiedz
    > jeszcze czemu do wysilonych sportowych motocykli lalbys cos lepszego -
    > po co, skoro oleje sie nie roznia?

    No i jeszcze zacytuje jedna z moich wypowiedzi:
    #v+
    Nie zaden z powyzszych a "najlepszy olej" w ogole. Bo przewaznie jeden
    ma lepszy jeden kluczowy parametr drugi ma gorszy ale w zamian ma inny
    lepszy.

    Nie podales do jakiego silnika, jak uzytkowanego. No i zabraklo bardzo
    waznego parametru HTHS.
    #v-

    Z naciskiem na przedostatnie zdanie. Logicznym jest, ze majac
    niewysilonego czopka czy innego kredensa nie lalbym 300V bo nie ma to
    wiekszego sensu, ten silnik tego nie wymaga.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 79. Data: 2012-01-16 15:54:21
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Jasne. Tyle, ze ja ci podalem konkret, ty za to zadnych. To powiedz
    > jeszcze czemu do wysilonych sportowych motocykli lalbys cos lepszego -
    > po co, skoro oleje sie nie roznia?

    przeczytaj uważnie co napisałem wczesniej. Pomogę: nie napisałem, ze sie nie
    różnią. Napisałem ze dla >>>>normalnego<<<< użytkownika różnice nie mają
    znaczenia. Napisałem ze wyłączam z moich opinii silniki sportowe - i o nich
    nie piszę. O silnikach "sportowych" pisac nie zamierzam, i zadnych wskazówek
    na ich temat ode mnie nie usłyszysz.

    b.

  • 80. Data: 2012-01-16 16:00:27
    Temat: Re: PorĂłwnanie zaawansowanych parametrĂłw olejĂłw silnikowych
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    > Z naciskiem na przedostatnie zdanie. Logicznym jest, ze majac
    > niewysilonego czopka czy innego kredensa nie lalbym 300V bo nie ma to
    > wiekszego sensu, ten silnik tego nie wymaga.

    no widzisz , zaczynamy sie zgadzac :-) Ja po prostu rozciagam game silników
    gdzie nie warto sie wysilac na super-olej na znacznie szerszy zakres. Czyli
    wlasciwie na wszystkie typowe samochodowe i prawie wszystkie motocyklowe :-)
    Moze gdyby ktos powiedzial ze jest zapieudalaczem torowym i caly czas jedzie
    na czerwonym to niech leje cos lepszego - ale jednoczesnie ten sam motur
    typu R1 u normalnego wsiowego lebka nie wymaga zadnego cudnego oleju.

    b.