  • 1. Data: 2010-02-03 10:22:39
    Temat: Porownanie jakosci przekazu
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    Czy mozna w jakis sposob porownać jakosc odbioru cyfrowego Polsatu i
    pakiet TV dostarczany przez TP z neostrada
    jerzyn

  • 2. Data: 2010-02-03 10:27:00
    Temat: Re: Porownanie jakosci przekazu
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jerzyn pisze:
    > Czy mozna w jakis sposob porownać jakosc odbioru cyfrowego Polsatu i
    > pakiet TV dostarczany przez TP z neostrada
    > jerzyn

    najprościej podłączyć dwa dekodery do tego samego dekodera

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-02-03 10:30:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzyn" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy mozna w jakis sposob porownać jakosc odbioru cyfrowego Polsatu i
    > pakiet TV dostarczany przez TP z neostrada

    Jaką drogą?
    Jak satelitarną to nie ma powodów aby były różnice.

  • 4. Data: 2010-02-03 10:38:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "jerzyn" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Jaką drogą?
    > Jak satelitarną to nie ma powodów aby były różnice.

    jak to nie. może podłączyć ten sat przez hdmi, który będzie miał lepszy
    obraz od dekodera sd polsatu

  • 5. Data: 2010-02-03 10:47:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak to nie. może podłączyć ten sat przez hdmi, który będzie miał lepszy
    > obraz od dekodera sd polsatu

    Racja, lepszy obraz może być, chodziło mi o to, że nie będzie gorszy.

  • 6. Data: 2010-02-03 10:54:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Racja, lepszy obraz może być, chodziło mi o to, że nie będzie gorszy.

    nie wiem, ja na dekoderach (sd) polsatu widzę smużenia, nawet ostatnio
    się przyglądałem.

  • 7. Data: 2010-02-03 13:57:25
    Od: jerzyn <p...@g...com>

    pawell32 napisał(a):

    > nie wiem, ja na dekoderach (sd) polsatu widz� smu�enia, nawet ostatnio
    > si� przygl�da�em.

    No własnie ,chce się "rozwieść" z cyfrowym Polsatem i szukam aby za
    jakieś przyzwoite pieniądze jakiś normalny obraz ,czy za duzo
    wymagam ...