eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPopychacze hydrauliczne - techniczniePopychacze hydrauliczne - technicznie
  • Data: 2012-06-18 14:09:41
    Temat: Popychacze hydrauliczne - technicznie
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Silnik 2.0td - nissana.
    Problem - stukajace popychacze. Wymiana - ok.
    Najlepiej wszystkie, wiadomo - ale chcialbym wiedziec ktore są felerne?
    Zdejmuje pokrywe zaworow, sprawdzam szczelinomierzem miedzy szklanka a
    krzywka -
    4 sztuki nie maja luzu (nie wejdzie 0,05), natomiast 4 szt maja na tyle
    duzy luz ze wpada mi 0,70.
    Pytanie: czy sa felerne te ktore nie maja luzu (i byc moze trzymaja zawor
    otwarty caly czas)
    czy te ktore maja luz ( a moze jak pompa oleju pompuje cisnienie to luz sie
    kasuje, natomiast po zgaszeniu silnika cisnienie ucieka i dlatego jest
    luz )???

    Wyjalem wszystkie popychacze, odpowietrzylem (otwieralem i zamykalem je) w
    naczyniu z olejem, po przejechaniu ok 200km
    jest dalej to samo - 4 te same maja ogromny luz, 4 nie maja go wcale.
    Wczesniej byla robiona glowica, byly szlifowane zawory i gniazda.

    Mam jeszcze mysl zeby podjechac gdzies na sprawdzenie cisnienia, to mi duzo
    podpowie,
    ale chcialbym znac teorie. Co ciekawe, internet jest pelen informacji, ale
    zadnych konkretow,
    zdania sa roznie podzielone - tak jakby to byl jakis temat tabu.

    Pozdrawiam - Darek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: