  • 1. Data: 2011-04-27 12:14:06
    Temat: Poprawa
    Od: "kotwic4" <k...@g...com>

    Co tam ludzie?

  • 2. Data: 2011-04-27 17:18:59
    Temat: Re: Poprawa
    Od: "grunge fightr" <p...@p...onet.pl>

    > Co tam ludzie?

    u mnie tak sobie - w dobrych momentach bo generalnie to kiepsko,
    przyszlosc niepewna... przeszlosc w czesci zaprzepaszczona i
    zmarnowana... zdrowie gorzej niz kiepsko... ale wrocmy do
    tematu

  • 3. Data: 2011-04-27 19:24:27
    Od: " fir" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kotwic4 <k...@g...com> napisał(a):

    > Co tam ludzie?

    skoro pytasz co slychac to moge odpowiedziec:

    jeden kawalek ktorego wlasnie sluchalem,
    zaczyna sie gitarami

    'żżż!!! rzrzrzrz!!! żżż!!! rzrzrzrz!!!'

    po czym wchodzi lirics:

    'faaaaaaaaakk!!!!"

    ('szczesliwe to czasy' mowie w pewnym sensie bo wiadomo ze nie jest
    dobrze, jednak inwestycja w szesc plyt z rapcorem dokonana juz jakis
    prawie rok temu w koncu sie zwrocila)

  • 4. Data: 2011-04-28 12:34:49
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    > jeden kawalek ktorego wlasnie sluchalem,
    > zaczyna sie gitarami
    >
    >    'żżż!!! rzrzrzrz!!! żżż!!! rzrzrzrz!!!'
    >
    > po czym wchodzi lirics:
    >
    >     'faaaaaaaaakk!!!!"

    Mocne! Cieszę się że chłopaki w formie ;)

  • 5. Data: 2011-04-28 12:49:11
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    nightwatch77 denied rebel lies:

    > Mocne! Cieszę się że chłopaki w formie ;)

    A ja się zastanawiam nad różnicą brzmienia 'żżż!!!' i 'rzrzrzrz!!!'

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Hey, I found it. I'm keeping it.
    (::) (::)|

  • 6. Data: 2011-04-28 13:35:42
    Od: " grunge fighter" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nightwatch77 <r...@g...com> napisał(a):

    > Mocne! Ciesz=EA si=EA =BFe ch=B3opaki w formie ;)

    no sa - w ZNACZNIE lepszej formie niz np ja jestem - boleje nad tym

  • 7. Data: 2011-04-28 19:23:23
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 04/28/2011 02:49 PM, MoonWolf wrote:
    > nightwatch77 denied rebel lies:

    > A ja się zastanawiam nad różnicą brzmienia 'żżż!!!' i 'rzrzrzrz!!!'

    "żżż" jest prawdopodobnie wyżej, "rzrzrzrz" to raczej niski bas. "!!!"
    odczytuję jako nie byle jaką głośność i więcej szatana na przesterach.

    JD

  • 8. Data: 2011-04-29 05:46:56
    Od: " grungr fighter" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com> napisał(a):

    > "żżż" jest prawdopodobnie wyżej, "rzrzrzrz" to raczej niski bas. "!!!"
    > odczytuję jako nie byle jaką głośność i więcej szatana na przesterach.
    >
    > JD

    rapcore is not a doom metal, tu sie bardziej skanduje niz chrypi,
    bas jest nie tyle 'niski', ciezki jak kolo mlynskie tylko raczej ma
    byc sportowy, podobnie kiedy sie wrzeszczy "fuuuckk" to nie po to aby
    stac i krecic kolka, tylko raczej jest to w bardziej skocznych
    kontekstach; ( rapcore to dobra muza mi wlasnie by sie przydala bo
    jestem doslownie spostoszony po tym cholernym kleszczu codziennie
    jak sie budze czuje jakby mi gnilo serce a naogi i rece tak mnie
    nap..dalają ze szkoda gadac... )

    choc apropos tych spod znaku 666 ciagle
    rozwalaja mnie niniejsze manuskrypty:

    http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Satanista

    kiedys nawet potrafilem bardziej to docenic i sie na tym skupic ale
    chyba mozg mi troche wysechl (ide rozpalic grilla czarnym ogniem.)

    grunge fighter