eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPompka spryskiwacza › Pompka spryskiwacza
  • Data: 2013-12-09 20:37:49
    Temat: Pompka spryskiwacza
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czy rokminiłeś kiedyś drogi czytelniku, ale tak do końca, jak się psuje
    pompka spryskiwacza? Nie jadąc na łatwiznę na pobliski szrot by za 25zł
    rozwiązać problem.

    Otóż klasyczna pompka jest wciśnięta w baniaczek na uszczelkę gumową.
    (w nowych samochodach aby ją ujrzeć trzeba rozebrać pół przedziału
    silnika)

    Sprawna pracuje jednakowo wydajnie niezależnie czy płynu jest pod korek
    czy mało. Bzyczy jak świder pani dentystki. Jest przeważnie
    jednorazówką składaną na wcisk. Rozłączenie jej elementów wymaga siły
    Pudziana lub młotka 2kg. Może polać się przy tym krew.

    Ma przeważnie dwa wyjścia, jedno na przednia i jedno na tylną szybę.
    Polaryzacja podanego napięcia determinuje kierunek obrotów silniczka.
    +- psika przód -+ psika tył.

    Teraz najważniejsze kto wie jak się psuje pompka że pomimo bzyczenia
    silniczka nie daje wody na wężyki wyjściowe? Hint nie chodzi o urwany
    wirnik bo zamarzła.

    tak wiem nudzi mi się ;)


    --
    Piter

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: