  • 11. Data: 2014-01-15 11:52:34
    Temat: Re: Pomocy!!!!
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 14 Jan 2014 13:30:42 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Grzegorz1066
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Dam dyche.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 12. Data: 2014-01-17 10:49:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Grzegorz1066 <international1066@_nospam_op.pl> wrote:

    > Jak uważasz,że jesteś ideałem to spróbuj pomóc a nie z buta srasz w pokoju
    > !!

    Widzisz, Andrzeju, nie sraj z buta. W pokoju. Powiedział Ci.

    ;>

    http://motogof.tumblr.com/

  • 13. Data: 2014-01-18 12:23:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-15 11:52, Piotr Klimek pisze:

    > Dam dyche.

    Przebijam o 5 i płacę gotówką!

    --
    MN