  • 1. Data: 2009-06-13 18:52:45
    Temat: Pomoc w wyborze telefonu
    Od: "Marcin" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Witam,

    Poszukuje telefonu z mozliwoscia zablokowania polaczen przychodzacych oraz
    odbierania wiadomosci od konkretnego numeru telefonu. System powinien byc
    dla mnie zupelnie przezroczysty - to znaczy zebym nie wiedzial nawet o
    probie nawiazania polaczenia/wyslania wiadomosci od tego numeru. Preferuje
    SE, ale moga byc tez inne marki. Jaki konkretny model mozecie mi polecic?

  • 2. Data: 2009-06-14 07:49:58
    Temat: Re: Pomoc w wyborze telefonu
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 13 czerwiec (sobota),
    znalazłem donos TW *Marcin*,
    o treści cytowanej poniżej:

> [...]
    > SE, ale moga byc tez inne marki. Jaki konkretny model mozecie mi polecic?

    Zainteresuj się telefonami z Symbianem na pokładzie. Potem doinstaluj
    aplikację blokującą i po sprawie.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 3. Data: 2009-06-14 10:06:50
    Od: "Marcin" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> napisał w
    wiadomości news:imeslh2s3su4.wo4utfi2gnup.dlg@40tude.net...

    > Zainteresuj się telefonami z Symbianem na pokładzie. Potem doinstaluj
    > aplikację blokującą i po sprawie.

    OK a konkretnie?

  • 4. Data: 2009-06-14 17:26:19
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 14 czerwiec (niedziela),
    znalazłem donos TW *Marcin*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > OK a konkretnie?

    Nokia E51? Mówiąc o starszych telefonach, miałem taki i działało toto
    świetnie.

  • 5. Data: 2009-06-14 17:31:27
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 14 czerwiec (niedziela),
    znalazłem donos TW *...:::WISKOLER:::...*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Nokia E51? Mówiąc o starszych telefonach, miałem taki i działało toto
    > świetnie.

    E61 miało być.

  • 6. Data: 2009-06-14 18:33:58
    Od: "Marcin" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> napisał w
    wiadomości news:14fp21pm1ff73.1cj3ttzq2k140.dlg@40tude.net...
    > Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 14 czerwiec (niedziela),
    > znalazłem donos TW *...:::WISKOLER:::...*,
    > o treści cytowanej poniżej:

    > E61 miało być.

    A cos nowszego polecisz? Tak zeby na przyszlosc byl (moze byc z GPS).

  • 7. Data: 2009-06-15 15:30:09
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 14 czerwiec (niedziela),
    znalazłem donos TW *Marcin*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > A cos nowszego polecisz? Tak zeby na przyszlosc byl (moze byc z GPS).

    http://www.symbianos.pl/
    Wybierz sobie...