  • 1. Data: 2009-07-26 21:00:48
    Temat: Pomoc w wyborze smartfona
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Hej,

    Zwracam się z prośbą o pomoc w wyborze telefonu/smartfona.

    Po pierwsze cena - niechciałbym, żeby przekroczyła 1500 zł za nowy
    egzemplarz na gwarancji. Chciałbym też, żeby miał pełną klawiaturę i
    aparat fotograficzny. Ponadto dobry terminarz.

    Podoba mi się E75, ale ma Symbiana. Boję się o oprogramowanie - używałem
    przez pewien czas N95 i bardzo zraził mnie sposób obchodzenia się z
    oprogramowaniem - cały soft musi być podpisany, a użytkownik nie może
    nic zmienić. Czasem wolę trochę głębiej zaingerować w system. Być może
    było to mylne wrażenie, ale chyba lepszy byłby dla mnie WM.
    Zastanawiałem się również nad BlackBery, ale patrząc na Allegro
    właściwie nie widziałem egzemplarzy nowych będących na gwarancji
    producenta/dystrubotora (jedynie Orange w Polsce?) Było jedynie kilka -
    w astronomicznej cenie.

    Co moglibyście polecić?

  • 2. Data: 2009-07-26 23:06:33
    Temat: Re: Pomoc w wyborze smartfona
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h4ig65$l1$1@news.onet.pl>, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Co moglibyście polecić?

    A ten, jak mu tam... iPhone?

    TA

  • 3. Data: 2009-07-27 04:56:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    XYZ pisze:
> [...]
    > właściwie nie widziałem egzemplarzy nowych będących na gwarancji
    > producenta/dystrubotora (jedynie Orange w Polsce?) Było jedynie kilka -

    iphona oczywiscie .

    No ale jak juz nie to Android Era G1, wszystkei sa bez simlocka wiec
    gwarancja nie jest problemem, cena do 1000zł wiec miesdci sie w
    widelkach. Po złamaniu systemu masz dostep "do zaingerowania w system".
    Do tego naprawde sporo softu i przyszlosciowy system a nie jakis
    schylkowy WM

  • 4. Data: 2009-07-27 10:11:19
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie widziałem egzemplarzy nowych będących na gwarancji
    > producenta/dystrubotora (jedynie Orange w Polsce?) Było jedynie kilka - w

    HTC TyTN II. Mam to cudeńko i sprawuje się wybornie. Co prawda teraz
    dostaniesz juz nowsze modele, jednakże nie wiem czy w cenie o której
    pisałeś. Ja za swój dałem 1500 półtora roku temu (w komlecie z orange był
    dodatkowo uchwyt na szybę, ładowarka samochodowa, słuchawki, licencjonowana
    Auto Mapa)

  • 5. Data: 2009-07-27 10:30:37
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Z E75 jak z innymi telefonami nie ma problemu z aplikacjami. Są serwisy
    wystawiajace w ciągu kilku dni certyfikat do podpisywania aplikacji, a z
    użyciem owego można podpisać aplikację łamiącą na stałe zabezpieczenia
    certyfikatami i mieć problem z głowy. Co ważne, łamanie stystemu nie ma
    wpływu na pamięć ROM aparatu, co też po przywruceniu ust. fabrycznych
    skutkuje zatarciem wszelkich zmian w pamięci. Gwarancja tym sposobem nie
    jest naruszana.

    --
    Pzdr,. Wycior

  • 6. Data: 2009-07-27 12:58:55
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 23:00:48 +0200, XYZ napisał(a):

> [...]
    > przez pewien czas N95 i bardzo zraził mnie sposób obchodzenia się z
    > oprogramowaniem - cały soft musi być podpisany, a użytkownik nie może

    Programy oryginalne nie wymagają podpisywania ;-)
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 7. Data: 2009-07-27 13:44:53
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

> [...]
    > aplikacji, a z użyciem owego można podpisać aplikację łamiącą na
    > stałe zabezpieczenia certyfikatami i mieć problem z głowy.

    E tam, są na forach opisane sposoby nie wymagające żadnego podpisywania
    certyfikatu, do zrobienia w 5 minut. Dzięki nim już więcej nie zostaniemy
    zapytani o jakikolwiek certyfikat.

  • 8. Data: 2009-07-27 17:35:58
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > E tam, są na forach opisane sposoby nie wymagające żadnego podpisywania
    > certyfikatu

    To proszę znajdź mi sposób na złamanie symbiana w E75 bez podpisywania
    jakiejkolwiek aplikacji :).

    --
    Pozdrawiam, Wycior

  • 9. Data: 2009-07-27 20:05:31
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Dzięki za wasze odpowiedzi.

    iPhone odpada.

    Bardzo spodobał mi się TyTN II, tylko jest dość krowiasty bo aż o 5 mm
    grubszy od E75.
    A co powiecie na HTC S740? I czy w ogóle da się w urządzeniu z WM
    zmienić język?

    Nadal nie mogę się zdecydować pomiędzy WM a Symbianem.

  • 10. Data: 2009-07-27 20:43:01
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > To proszę znajdź mi sposób na złamanie symbiana w E75 bez podpisywania
    > jakiejkolwiek aplikacji :).

    Myślałem, że w E75 jest podobnie jak w starszych (E51 itp.)?