  • 1. Data: 2009-07-26 15:21:30
    Temat: LG -"oczko w baterii które jest różowe"
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Witam.

    Taka sobie treść aukcji:
    "(...) Gwarancja jest ważna jeszcze 10 m-cy. Telefon jest zepsuty
    dlatego nie oczekuję za niego zbyt wiele. Nie chce się włączyć. Był już
    oddawany na gwarancję ale nie została ona uwzględniona ze względu na
    oczko w baterii które jest różowe. Jeżeli ktoś posiada taką baterie i
    chce go oddać do serwisu to zapraszam. Co do oczka w baterii to przyczyn
    jest wiele kiedy mogło się zaróżowić.(...)"

    O co chodzi z tym oczkiem? :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2009-07-26 15:32:02
    Temat: Re: LG -"oczko w baterii które jest różowe"
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Piotr M:
    > O co chodzi z tym oczkiem? :)

    Zgaduję, że chodzi o oczko, które po wyjściu z fabryki jest białe, a które
    po kontakcie z wodą robi się czerwone. (:
    Miałem takie czerwone oczko w laptopie, a serwis nieodpłatnie, gwarancyjnie
    wymienił mi płytę główną na nową. (:

    --
    wo_Ohoo!

  • 3. Data: 2009-07-26 15:44:22
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    woohoo pisze:
    > Piotr M:
    >
    > Zgaduję, że chodzi o oczko, które po wyjściu z fabryki jest białe, a
    > które po kontakcie z wodą robi się czerwone. (:

    Czyli zalał telefon i dlatego mu odmówili gwarancję. To ciekawe czy jak
    podmieni się baterię to gwarancję uznają, chyba nie bo już ma w
    papierach odmowę, pewnie kiszka. A Tobie przyjęli nawet kiedy miałeś
    czerwone...

  • 4. Data: 2009-07-26 19:57:13
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Piotr M:
    > Czyli zalał telefon i dlatego mu odmówili gwarancję. To ciekawe czy jak
    > podmieni się baterię to gwarancję uznają, chyba nie bo już ma w papierach
    > odmowę, pewnie kiszka.

    Jeśli był wklepany w bazę danych powód odmówienia naprawy gwarancyjnej, to
    prawdopodobieństwo, że się zorientują w sprawie jest spore. Ale spróbować by
    nie zaszkodziło. Ostatecznie możnaby powiedzieć, że to sama bateria wpadła
    do wody, a telefon nie działa z innego powodu. <;

    > A Tobie przyjęli nawet kiedy miałeś czerwone...

    Bo to, Panie, serwis Toshiby był, a nie siakiegoś LG. (:

    --
    wo_Ohoo!