  • 51. Data: 2009-01-30 15:14:26
    Temat: Re: Pomiar mocy/pradu 1 faza.
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Sylwester ?azar wrote:
    > Mój post z 11:15 w tym rozbudowanym ju? w?tku.

    "The page cannot be found". Na szczeście brakowało l na końcu ;)

    Zerknę. ST nie miałem okazji jeszcze programować. Zapewne jednak
    koncepcje są wazniejsze więc może się przyda.

  • 52. Data: 2009-01-30 17:14:06
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    > Nie widzę źródeł, ale pewnie są w pakiecie demonstracyjnym.
    Już są:
    http://www.st.com/stonline/products/families/evaluat
    ion_boards/steval-ipe007
    v1.htm

  • 53. Data: 2009-01-30 18:34:54
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Przetłumaczę:
    > "Ja lubię ARM. Nie lubię dsPIC"
    > Dla jednych owoce egzotyczne to banan, a dla innych jabłko.

    Skoro mieszkasz w Afryce :)

    e.

  • 54. Data: 2009-01-30 18:35:06
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    > Skoro mieszkasz w Afryce :)
    Jeśli by przyjąć, że owoce to ukontrolery, to tak naprawdę my wszyscy
    mieszkamy w Afryce.
    Chyba, że zrobi się własny kontroler w CPLD.
    Wtedy to będzie dla nas truskawka :-)

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 55. Data: 2009-01-30 18:37:37
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    Jednak coś nie tak.
    Źródeł nie ma. Pewnie są w zestawie.
    Jest tylko opis ogólny algorytmów w aplication note AN2288.

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB