  • 101. Data: 2013-04-06 18:40:31
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 18:02:02 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > No przecież możesz. Nabroisz i co najwyżej poniesiesz konsekwencje i to
    > raczej większe niż za uszkodzenie mienia.

    a niby dlaczego? przecież zgodnie z teorią samosądu mi wolno. Podwójna
    moralność?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 102. Data: 2013-04-06 18:42:19
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > w opisanej sytuacji taranujacy moglby przeciez wyjsc z kolega i
    > spuscic temu w ktorgo sie wbili wpierdol, czyz nie?

    To nie bylby zaden samosad, tylko napasc, kolejna.

    > a dopiero na spokojnie i po obejrzeniu nagran monitoringu i wysluchaniu
    > zeznan ochroniarzy dalo sie ustalic kto faktycznie byl winny zaistnialej
    > sytuacji

    "Za uszkodzenia swojego samochodu Michał J. dostał od ubezpieczyciela 7
    tys. zł odszkodowania, a Łukasz G. za doznaną krzywdę (drobne obrażenia)
    4,7 tys. zł.
    Ale długo się tymi pieniędzmi nie nacieszyli. Ich manewry na parkingu
    widzieli bowiem ochroniarze sklepu, którzy zorientowali się w planach
    obu mężczyzn. Nagranie z monitoringu przez ok. 30 minut pokazuje
    "polowanie" na inne samochody. Przekonało ono prokuratora do postawienia
    mężczyznom zarzutów."

    Masz racje, tylko jak z powyzszego wynika najpierw ubezpieczyciel
    wyplacil, co troche trwa i jakos dziwnie nie mial watpliwosci, a dopiero
    potem prokuratura zadzialala. Chwala ochroniarzom, oby wiecej takich. No
    i oby tych 2 wesolkow posiedzialo tyle, ile KK przewiduje max.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 103. Data: 2013-04-06 19:10:25
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 11:55, Myjk pisze:
    > Żeby cię uspokoić, jest to nadal MARGINES.

    Jaki to ma związek? A margines to pojęcie względne

    > To w ładnym towarzystwie się uplasowałeś.

    Jak mnie na ulicy ktoś znieważy i opluję, leje w ryja. Ty wzywasz Straż
    Miejską?

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 104. Data: 2013-04-06 19:17:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 19:10:25 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Jak mnie na ulicy ktoś znieważy i opluję, leje w ryja.

    a może zastanów się nad sobą? Bo mnie się to jakoś przez ostatnie
    kilkadziesiąt lat nie zdarzyło. A chodzę po różnych miejscach nie zawsze
    "bezpiecznych".

  • 105. Data: 2013-04-06 19:20:50
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 07:06, t? pisze:

    > Nikt na nikogo nie napadł -- celowo spowodowali kolizję.

    Ach tak. Zapomniałem. To ludzie na siebie napadają, a samochody powodują
    kolizje LOL
    Kolizja jest skutkiem ubocznym ich napaści na tych ludzi.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 106. Data: 2013-04-06 19:26:15
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > owszem. Podejrzewam, ze znam go dużo dlużej niz większość jego wyznawców
    > żyje.

    podobno długość nie ma znaczenia.

    > raczej się łapie. Państwo nie wtrąca się w zycie obywateli.

    ...tak długo jak ich życie nie wkracza w życie innych.
    tego już nie raczyłeś zapamiętać?

  • 107. Data: 2013-04-06 19:26:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 19:17, masti pisze:

    > a może zastanów się nad sobą? Bo mnie się to jakoś przez ostatnie
    > kilkadziesiąt lat nie zdarzyło. A chodzę po różnych miejscach nie
    > zawsze "bezpiecznych".

    To nie było do Ciebie. Ale jak już jesteś przy tablicy to odpowiedz co
    byś zrobił. To Przykład a nie codzienna norma.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 108. Data: 2013-04-06 19:26:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 06 Apr 2013 19:10:25 +0200, Krzysztof 45

    > Jaki to ma związek? A margines to pojęcie względne

    W takim razie zrewiduj swoje otoczenie, jeśli twój ogół to bydło.

    Nie przypominam sobie takie sytuacji.

    --
    Pozdor Myjk

  • 109. Data: 2013-04-06 19:27:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > szybki raczej wyklucza sprawiedliwy, tani tylko jezeli sie nie wezmie
    > pod uwage calosci i konsekwencji, a skuteczny? chyba na dzikim zachodzie
    >
    > w opisanej sytuacji taranujacy moglby przeciez wyjsc z kolega i spuscic
    > temu w ktorgo sie wbili wpierdol, czyz nie?

    Zrobiliby stłuczkę by komuś w pierdol dać ?

    > a dopiero na spokojnie i po obejrzeniu nagran monitoringu i wysluchaniu
    > zeznan ochroniarzy dalo sie ustalic kto faktycznie byl winny zaistnialej
    > sytuacji

    Cud, że się akurat udało

  • 110. Data: 2013-04-06 19:32:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 06 Apr 2013 19:20:50 +0200, Krzysztof 45

    > Kolizja jest skutkiem ubocznym ich napaści na tych ludzi.

    Masz totalnie spierdoloną logikę. Im nie chodziło o skrzywdzenie ludzi,
    tylko o wyłudzenie pieniędzy. W sumie nawet nie od tych ludzi, tylko od
    ubezpieczyciela. Więc to napaść jest skutkiem ubocznym próby wyłudzenia
    kasy. Jak widać twoje pojmowanie rzeczywistości jest stosunkowo mocno
    wypaczone -- stąd dobrze, że wymierzaniem sprawiedliwości zajmują się
    jednak sądy (abstrahując od tego jak "szybko" działają) niż żeby takie
    bydło jak ty sobie uprawiało samosąd.

    --
    Pozdor Myjk