  • 11. Data: 2011-11-23 17:00:02
    Temat: Re: Polkomtel wyłudza pieniądze?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-21 21:03, Sergiusz Rozanski pisze:
    > Idę teraz do Plusa i mówię że chcę przenieść numer 602345678 z ery i
    > co Era ma go tak wydać na życzenie Plusa? A ten przyjąć za oświadczeniem?

    Wątkotwórca miał w Plusie abonament, który po rozwiązaniu umowy
    przeszedł na pre-paid, którego autor nie ładował.... rozumiesz? Umowy na
    abonament nie da się podpisać anonimowo. Zmieniła się tylko forma
    płatności, oni wszystkie dane mają, nadal jest się ich klientem.

    > Przeniesienie nadal pozostaje bezpłatne, rejestracja również - wymaga tylko
    > dodatniego salda. IMO wszystko się zgadza.

    Czy jeśli mam na koncie 0zł, ale karta jest aktywna to nie jestem
    klientem sieci Plus? Jeśli jestem, a usługa przeniesienia numeru jest
    bezpłatna, to po co mi dodatnie saldo?

  • 12. Data: 2011-11-25 03:36:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl>

> [...]
    > nie da się podpisać anonimowo. Zmieniła się tylko forma płatności, oni
    > wszystkie dane mają, nadal jest się ich klientem.

    No więc właśnie mnie też się tak wydawało. Nie wpadłem, że zmiana na prepaid
    skutkuje anonimizacją.

    > Czy jeśli mam na koncie 0zł, ale karta jest aktywna to nie jestem klientem
    > sieci Plus? Jeśli jestem, a usługa przeniesienia numeru jest bezpłatna, to
    > po co mi dodatnie saldo?

    Dla rejestracji. Z tym, że rejestracja też bezpłatna. Więc pozostaje, że
    naciągnięto mnie na 5zł. A mogli zabić ! :-)