  • 81. Data: 2009-04-06 22:25:52
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-06 19:25:35 +0200, "Mystik" <m...@p...pl> said:

    > Nie szkodzi, że dyskusja jest na jeden określony temat: czy ścigać
    > uciekającego motocyklistę. Jak brakuje argumentów, to wystarczy ją
    > rozszerzyć i zahaczyć o granice wszechświata, a już się robi taka
    > kołomyja, że całość sprowadzamy do absurdu. Potem jeszcze kilka
    > "chłytów" marketingowym i będzie OK. Masakra.
    > A wystarczy napisać: uważam, że Policja nie powinna gonić uciekającego
    > motocyklistę. I już.

    A gdzieś napisałem że nie powinna gonić? Nie przypominam sobie. Za to
    mój stanowczy opór budzi pomysł "zatrzymać wszelkimi dostępnymi
    metodami, czy to taranowaniem, czy serią w plecy". A jak już gonią, to
    niech to robią w sposób nie stwarzający zagrożenia dla postronnych. A
    tak, zaraz usłyszę że biedni jesteśmy i 15 x7,62 wyjdzie taniej dla
    podatnika.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 82. Data: 2009-04-06 22:29:39
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-06 21:01:46 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > I chciałbym Was zobaczyć na żywo. Mówiących sobie w oczy to, co wyżej
    > napisaliście.
    > Takiego ch*ja, a nie byście to powiedzieli.

    Eeee, tak przy piwie? Bez problemu. A później pewnie byśmy poszli po
    następne. Zaproponowałbym sprawdzenie na Bobrowym, ale nie zapowiada
    się, żeby mi się udało w tym roku :-(

  • 83. Data: 2009-04-07 05:50:08
    Od: n...@s...com

    On Mon, 6 Apr 2009 20:01:46 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>
    wrote:

    >I chciałbym Was zobaczyć na żywo. Mówiących sobie w oczy to, co wyżej
    >napisaliście.
    >Takiego ch*ja, a nie byście to powiedzieli.

    Aha :)

    Pozdr
    newrom
    PS. Freshu, dokladaj staran, to tylko 2 dni. Dasz rade
    PPS. Jasio, tez przyjedz, zobaczysz ze mozna gadac i sie przy tym nie
    napinac.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 84. Data: 2009-04-07 05:58:01
    Od: n...@s...com

    On Tue, 7 Apr 2009 00:25:52 +0200, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    > A jak już gonią, to niech to robią w sposób nie stwarzający zagrożenia dla
    postronnych.

    JAK ?
    Opisz jakies realny i wykonalny sposob (to zebys sie nie wypuscil z
    nakierowaniem satelitow czy ciaglym patrolowaniem ze smiglowca).

    > A tak, zaraz usłyszę że biedni jesteśmy i 15 x7,62 wyjdzie taniej dla
    >podatnika.

    Niekoniecznie wyjdzie, 7,62 ma za duza sile przebicia i moze po
    przejsciu przez cel trafic kogos postronnego. A to prowadzi do wyplaty
    odszkowan/zadoscuczynienia itd.

    pozdr
    newrom

  • 85. Data: 2009-04-07 07:58:26
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > to taranowaniem, czy serią w plecy". A jak już gonią, to niech to robią w
    > sposób nie stwarzający zagrożenia dla postronnych.

    A wracając na ziemię, to jaki proponujesz sposób, biorąc pod uwage, że
    jedynym latającym śmigłowcem jest błękitny TVN24?
    Aha. Może ameryka nie jest najlepszym przykładem, ale nawet oni, dysponujący
    prawdopodobnie milion razy większym budżetem niż nasza policja, nie waha się
    taranować uciekające pojazdy.

    pozdr.
    Mystik

  • 86. Data: 2009-04-07 08:42:59
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-07 09:58, Użytkownik Mystik napisał:

> [...]
    > dysponujący prawdopodobnie milion razy większym budżetem niż nasza
    > policja, nie waha się taranować uciekające pojazdy.

    Kwestia przyjętej doktryny.
    U nich zakładają że taki uciekinier statystycznie skrzywdzi więcej
    osób niż ryzykowny pościg i zatrzymanie przez taranowanie lub
    wybicie z toru jazdy. Więc tak robią.

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2009-04-07 09:47:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > PS. Freshu, dokladaj staran, to tylko 2 dni. Dasz rade
    > PPS. Jasio, tez przyjedz, zobaczysz ze mozna gadac i sie przy tym nie

    Ja się nie napinam.
    Po prostu w tegorocznym megawątku padają już zbyt grube słowa ad personam.
    "Polityk" i "szeryf" to nie są słowa, których się używa w dobrym
    towarzystwie, za jakie na świecie uchodzi nasza grupa dyskusyjna.

    PS
    A na bobrowy w przyszłym roku, teraz nie da rady, choćby skały srały.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 88. Data: 2009-04-07 09:51:19
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mystik" napisał w wiadomości news:grf149$n7b$1@news.onet.pl...

    > Aha. Może ameryka nie jest najlepszym przykładem, ale nawet oni,
    > dysponujący prawdopodobnie milion razy większym budżetem niż nasza
    > policja, nie waha się taranować uciekające pojazdy.

    Taranować uciekające pojazdy - owszem. Ale czy motocyklowe?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 89. Data: 2009-04-07 10:18:29
    Od: n...@s...com

    On Tue, 7 Apr 2009 10:47:50 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>
    wrote:

    >Po prostu w tegorocznym megawątku padają już zbyt grube słowa ad personam.
    >"Polityk" i "szeryf" to nie są słowa, których się używa w dobrym
    >towarzystwie, za jakie na świecie uchodzi nasza grupa dyskusyjna.

    No dobra, przepraszam. Polityk byl za mocny jak na pierwszego bluzga w
    dyskusji.

    pozdr
    newrom

  • 90. Data: 2009-04-07 11:49:09
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości
    > Taranować uciekające pojazdy - owszem. Ale czy motocyklowe?

    Też im się zdaża,w tv pokazywali jak "policjant z narażeniem życia"
    taranował uciekającego haljejem bikera ,zawracał na placu i wtedy go trafił.

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec