  • 11. Data: 2011-10-14 17:33:31
    Temat: Re: Policja chce zrobić kolejny przekręt
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Paweł W. <p...@w...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > albo ma jakiś film bardzo proszę o kontakt na priv. Sprawca czyli radiowóz
    > (nieoznakowany) wjechał z dużą prędkością na skrzyżowanie na czerwonym świetle
    > (miał "bombę") powodując kolizję z WV Caddy. Natychmiast zjechało się kilka
    > radiowozów i molestowali i przez 2 godziny molestowali kierowcę VW do przyznani
    > się jako współwinnego. Kolega odmówił mandatu więc panowie Policjanci zabrali m
    > PJ bez podania przyczyny (do wyjaśnienia sprawy - tak powiedzieli). Dodam
    > jeszcze, że kierowca radiowozu był już po pracy więc chyba nie miał prawa

    Poinformować prokuraturę o możliwości przekroczenia uprawnień w związku z
    zatrzymaniem PJ. Policjant dostał mandat czyli przyznał się do winy. Policję
    poinformować na piśmie że w związku z zatrzymaniem PJ zbiera się rachunki za
    taksówki bo gdyby sąd nie uznał współwiny to będą poproszeni o oddanie kasy. I
    że doliczy im się za czas jaki będą przetrzymywali udział w koszcie OC
    samochodu. Widzę że posiadanie kamerki staje się koniecznością a nie bajerem.
    I wcale nie jest potrzebna kamerka za tysiąc a ze trzy po 25 złotych z Allegro.

  • 12. Data: 2011-10-14 18:37:22
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 17:33, kogutek pisze:
> [...]
    > że doliczy im się za czas jaki będą przetrzymywali udział w koszcie OC
    Mhm. I po samym takim piśmie się wszyscy na komendzie ze strachu
    po**ają. Zwłaszcza, że nawet ewentualne odszkodowania (o ile w ogóle sąd
    coś zasądzi) zapłacą... ci państwo. :->

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 13. Data: 2011-10-14 19:24:11
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Mhm. I po samym takim piśmie się wszyscy na komendzie ze strachu po**ają.
    > Zwłaszcza, że nawet ewentualne odszkodowania (o ile w ogóle sąd coś zasądzi)
    > zapłacą... ci państwo. :->

    Dokładnie masz rację, dlatego chcemy zebrać jak najwięcej świadków tego
    zdarzenia, być może ktoś ma nagrane jak pan policjant zdejmuje "bombę" z dachu
    zaraz po kolizji, no i nagrany sygnał dźwiękkowy z tego fiacika. (akurat to
    skrzyżowanie jest dobrze monitorowane, ale efekty dźwiękowe też są ważne do
    sprawy sądowej).

    p.

  • 14. Data: 2011-10-14 19:41:29
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    R2r <b...@a...pl> napisał(a):

    > i za
    bÄ&#65533;dÄ&#65533; poproszeni o oddanie
    > kasy. I
    > Mhm. I po samym takim piĹ&#65533;mie siÄ&#65533; wszyscy na komendzie ze strachu
    > po**ajÄ&#65533;. ZwĹ&#65533;aszcza, Ĺźe nawet ewentualne odszkodowania (o ile w
    ogĂłle sÄ&#65533;d
    > coĹ&#65533; zasÄ&#65533;dzi) zapĹ&#65533;acÄ&#65533;... ci paĹ&#65533;stwo. :->

    Źle oceniasz sytuację. Niby poprawnie bo tutaj to norma. Czy zawsze zatrzymują
    PJ w takich sytuacjach i czy zatrzymali również policjantowi? Nie. Może mają
    takie uprawnienia a może w takich przypadkach nie mają. Można tego nie
    wiedzieć. Od wyjaśnienia jest prokuratura. Najlepsze w tym jest to że
    prokuratura jak dostanie taką informację to BEDZIE musiała odpowiedzieć. Tam
    pracują ludzie tacy jak Ty. Nie lubią pracować. Jakiś prokurator III kategorii
    się zwyczajnie wkurwi że ktoś mu dupę zawraca. Ma prawo przypuszczać że jak
    ktoś ich powiadomił to znaczy że z tych upierdliwych i może się nie dać
    wypiąstkować. Pismo do policji da taki sam skutek. Dostanie je właściwy
    komendant. Ty nie możesz opierdolić policjanta. Ale on, dlatego że będzie się
    musiał ustosunkować do pisma i że dzwonił do niego prokurator, opierdoli go za
    Ciebie. Nie wykluczone że jakiś patrol przywiezie zatrzymane PJ do domu żeby
    tylko pieniacz się odstosunkował. Oczywiście jeśli pieniacz ma rację. To działa.

  • 15. Data: 2011-10-14 19:43:06
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Fri, 14 Oct 2011 15:15:28 +0200, Paweł W.

    > Ale kto? Policjanci? Bez przesady, nie mają aż takiej władzy. Do sądu, a
    > tam go uniewinnią całkowicie -- chyba, że faktycznie coś powaznie nabroił.

    Ruszył ze skrzyżowania mając zielone światło, nie pił, nie palił, zero punktów
    karnych, dokumenty w pożądku, nie poszukiwany, nie karany, policja przez godzinę
    stan techniczny samochodu sprawdzali i stwierdzili, że pomarańczowa żaróweczka
    mu się na tablicy świeci więc samochód musiał być niesprawny, ale komisyjnie
    doszli do wniosku, że ta żaróweczka jest efektem zniszczonego reflektora, bo się
    żaróweczka rozbiła. Nic więcej.

    p.

  • 16. Data: 2011-10-14 19:58:24
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 19:41, kogutek pisze:
    > Źle oceniasz sytuację.
    Odniosłem się do słów przez Ciebie napisanych:
[...]
    Podtrzymuję, że tą radę można traktować wyłącznie w kategoriach żartu.

    > Tam pracują ludzie tacy jak Ty. Nie lubią pracować.
    Te, pracuś...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 17. Data: 2011-10-14 20:02:25
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Paweł W. <p...@w...onet.pl> napisał(a):

    > UĹźytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci
    > ki za
    bÄ&#65533;dÄ&#65533; poproszeni o oddani
    > e kasy.
    > &#65533;dzi)
    > >

    > DokĹ&#65533;adnie masz racjÄ&#65533;, dlatego chcemy zebraÄ&#65533; jak
    najwiÄ&#65533;cej Ĺ&#65533;wiadkĂłw tego
    > zdarzenia, byÄ&#65533; moĹźe ktoĹ&#65533; ma nagrane jak pan policjant zdejmuje
    "bombÄ&#65533;" z da
    > chu
    > zaraz po kolizji, no i nagrany sygnaĹ&#65533; dĹşwiÄ&#65533;kkowy z tego fiacika.
    (akurat to
    > skrzyĹźowanie jest dobrze monitorowane, ale efekty dĹşwiÄ&#65533;kowe teĹź
    sÄ&#65533; waĹźne
    > do
    > sprawy sÄ&#65533;dowej).
    >
    > p.

    Jak znam życie to akurat w tym dniu była konserwacja monitoringu. Z tego
    doświadczenia można wyciągnąć wiele wniosków. Jeden jest taki. Jak
    masz`kolizję z policją, strażą miejską i chcą w nią wrobić. To jak wołają PJ
    to powiedzieć że się gdzieś zapodziało. Przyjąć na klatę mały mandat i nie dać
    im możliwości szantażowania. Oni szkoleni są w tym kierunku. Jak nie dostanie
    PJ do łapy to co zatrzyma? Nie wstawi tekstu że jak się obywatel zgodzi na
    współwinę to nie zatrzymamy PJ. A`najlepiej , jak puknięcie było spore,
    powiedzieć że chce się rzygać i niech przyjdą jak lekarz powie że jesteś
    zdrowy. Jest cała procedura związana z możliwością karania. Nie bez powodu
    pytają " jak się pani, pan czuje". W urzędzie skarbowym jak w pierwszych
    słowach usłyszysz coś takiego to możesz być pewny że będziesz lżejszy parę
    groszy. Jak powie się że dobrze to już jest pozamiatane. jak sprawa poważna i
    powie się że źle to mogą wysłać na badania. Jak ktoś skłamał to z jeszcze
    innego paragrafu mu dokopią. Ale jak powiedzieć " nie wiem, bo nie mam
    uprawnień do wydawania takich opinii". To system się rozkłada. Nie można
    ukarać kogoś kto jest chory. W opisywanym przypadku z bomby trzeba było wołać
    o lekarza.

  • 18. Data: 2011-10-14 20:45:30
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jak znam życie to akurat w tym dniu była konserwacja monitoringu.

    ta sie nie zepsula ;)
    http://oognet.pl/content/details/267

    sz.

  • 19. Data: 2011-10-14 21:07:09
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

> [...]
    > ukarać kogoś kto jest chory. W opisywanym przypadku z bomby trzeba było wołać

    W tym wypadku wiemy sporo, bo akcja policji trwała ok. 5 godzin (na tyle
    zablokowane było to ważne skrzyżowanie w Warszawie) . Więc wiemy, że policyjny
    radiowóz wjechał z dużą prędkością w VW (jakby ktoś chciał obejżeć VW to stoi u
    mnie - nie nie moje tylko firmy mojego kumpla), wiemy, że za parę minut były
    trzy radiowzozy z załogami + jeden, który akurat tam stał i załoga wszystko
    widziała (notabene opierdzielili kierowcę radiowozowego fiacika za włączenie
    "bombki" (ale o tym sza!), za moment znika "bomba" z fiacika, "ranną" pasażerkę
    (policjantkę?) zabiera za chwilę pogotowie do szpitala praskiego, po
    kilkudziesięciu minutach policantka wychodzi sobie spokojnie ze szpitala.

    p.

    P.S.
    Właśnie się dowiedziałem (w związku z zatrzymaniem PJ mojego kumpla), że policja
    w związku z kolizją ma prawo zatrzymać prawko na 7 dni, a jeżeli wypadku (czyli
    ranną pasażerkę zaboli np. paluszek) do rozprawy, która hgw kiedy będzie

  • 20. Data: 2011-10-14 21:10:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 18:02:25 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

> [...]
    > to powiedzieć że się gdzieś zapodziało. Przyjąć na klatę mały mandat i nie dać

    Albo jeździć z kamerą....

    --