  • 11. Data: 2016-02-17 23:12:56
    Temat: Re: Połeć dobrze się bawił :)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak"

    Za fakt24:
    Egzotyczne wyjazdy służbowe, premie, drogie gadżety elektroniczne - tak
    ---
    To korzystając z okazji, jak policja zatrudnia programistów

    http://isp.policja.pl/download/12/8022/Poszukujemypr
    ogramistow.pptx

    "Identyfikacja pracowników i funkcjonariuszy Policji ... którzy ... będą w
    stanie realizować ambitne projekty utrzymaniowe i rozwojowe ..."

    "...Biuro Łączności i Informatyki KGP poszukuje programistów do
    współpracy... "

    "Nie jest wymagany wysoki poziom ekspercki"

    "Nie jest wymagane udokumentowanie posiadanych umiejętności w postaci
    wykształcenia, przebytych kursów, certyfikatów itp.,"

    "Wymagane jest natomiast zaangażowanie i silna motywacja do udziału w
    przedsięwzięciu,"

    "Realizacja przedsięwzięcia zakłada, że za pierwsze wykonane prace nie
    przewiduje się wynagrodzenia w żadnej formie. Żaden z uczestników 1 etapu
    nie może domagać się wynagrodzenia za zrealizowane prace niezależnie czy
    zmiana zostanie wprowadzona do systemu produkcyjnego czy nie"

    "W zgłoszeniu przesłanym na adres z...@p...gov.pl należy
    podać:
    oświadczenie, że w przypadku zrealizowanych prac w pierwszym etapie osoba
    nie będzie domagać się wynagrodzenia niezależnie czy zrealizowana praca
    będzie wprowadzona produkcyjnie do systemu czy nie"

    Jak amatorzy mają realizować "ambitne projekty utrzymaniowe i rozwojowe" ?!
    Jak można żądać zrzeczenia się prawa do wynagrodzenia za pracę ?!

    I czemu nie zatrudnić studentów ? :-)

  • 12. Data: 2016-02-17 23:23:13
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jak amatorzy mają realizować "ambitne projekty utrzymaniowe i rozwojowe" ?!
    > Jak można żądać zrzeczenia się prawa do wynagrodzenia za pracę ?!

    LOL Po prostu ja pierdolę. Trzeba to wysłać do mediów :)