  • 11. Data: 2011-02-25 14:41:40
    Temat: Re: Polacy to twardy naród :-)
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Jasio pisze:
> [...]
    n.googlegroups.com...

    > A co to jest bilbedium?
    > Coś jak na pączka?

    bibendum:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bibendum

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2011-02-25 17:18:23
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    "siinski" n.in. napisał w wiadomości
    ....przypominał posturą bilbedium owego sympatycznego ludzika Michelina ...

    Jasio po chwili pyta
    A co tto jest bilbedium?

    ...to jest kwintesencja precla...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 13. Data: 2011-02-28 19:22:59
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-02-24 20:23, ErneST Rygielski pisze:
    > Za łepka jak chodziłem jeszcze do podstawówki, to dzień w dzień rano po
    > godz. 7 starszy gość jeździł WSKą pewnie do roboty, ale miał fachowe
    > deflektory na nogi i pokaźną szybę własnej produkcji pewnie :)

    U mnie na dzielnicy jest też taki twardziel, lata Rometem Chartem.
    Codziennie do pracy startuje przed 7 - nie jeździ tylko jak jest
    lodowisko na drodze. Śniegi, deszcze mu nie straszne. Charcika ma od
    kiedy pamiętam a mieszkam tutaj od 95, więc pewnie ten już ze 100 tyś.
    nalotu ma :) Jest hardcorowy commuter - muszę mu kiedyś walnąć foto.
    Oryginał bez żadnych dodatków. Szprychy i felgi już zardzewiałe, ale
    ładnie chodzi, wszystko sprawne, kierownik jak wylatuje z domu zaraz
    wbija trójeczkę i leci do pracy na wolnym obrocie :)

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 14. Data: 2011-03-02 14:54:47
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-02-23 20:54, J_K_K pisze:
    > -11 ~ -13C,
    > ale 1 motocykl i 2 skutery widziałem :-)

    Ja kilka tygodni temu poprosiłem telefonicznie znanego mi przemiłego
    dziadka hydraulika o przerobienie instalacji pod zmywarkę. Dziadek
    dobrze po 70tce na co dzień porusza się simsonem. Był to styczeń jakieś
    z 20cm śniegu i -10 ,rano na umówioną godzinę dziadek przybył pod
    furtkę. Sprawdził czego potrzeba i pojechał do sklepu zakupił co trzeba
    i zrobił.
    Szacun nad szacuny...dodam że jeździ tym simsonem z 30kg skórzaną torbą
    z narzędziami hydraulicznymi...

    Pozdrawiam
    Rafał