  • 1. Data: 2016-04-15 14:21:03
    Temat: Pół roku z VM Free minęło
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Dla ciekawskich, pół roku z VM Free minęło i jedyne co przyszło to SMS z
    informacją że taryfa wygasła i jeśli chcę dalej to mam kliknąć w
    dialerze *222*000# lub przedłużyć ważność w Klubie z aplikacji lub przez
    stronę.
    Zrobiłem odnowieni pakietu (kolejne 6 miesięcy) z aplikacji i ruszyło od
    nowa.

    Brak kosztów itp. jak pisali inni dawno temu ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 2. Data: 2016-04-15 15:17:14
    Temat: Re: Pół roku z VM Free minęło
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-15 o 14:21, Chris pisze:
> [...]
    > stronę.
    > Zrobiłem odnowieni pakietu (kolejne 6 miesięcy) z aplikacji i ruszyło od

    I konto przedłużyło się o kolejny rok, ale to już ficzer nie wynikający
    z regulaminu.

    > Brak kosztów itp. jak pisali inni dawno temu ..

    Masz sklerozę - nikt nie pisał o koszcie przedłużenia pakietu.

    --
    Liwiusz