  • 11. Data: 2010-04-15 13:23:47
    Temat: Re: Pogrzebowo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał
    > Mnie zastanawia co one mają pod maską. Niedawno mnie jeden
    > wyprzedził tak,
    > jakbym stał w miejscu (jechałem jakieś 110+).

    Jesli byl mercedes, to podejrzewam ze jakis taksowkarski diesel, bo
    po co wiecej, a ewentualne odejscie moze zawdzieczac tylko
    reduktorowi - normalny samochod tak wolno nie pojedzie zeby kondukt
    pieszy nadazyl. Ale to odejscie by sie skonczylo po paru metrach.

    Chyba ze ktos pomyslal logicznie - karawan musi byc duzy, a ktore
    auta sa duze ? Amerykanskie.
    No masz karawan z V8 pod maska, i wymaga tylko wentylatora do
    chlodzenia automatu :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-04-15 13:31:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Zgadza się - tyle naraz to mało gdzie jeździ. Nawet ten wiozący
    > L. Kaczyńskiego nie był z DC (WOT - Otwock).

    No, Otwock to prawie Warszawa, moze tylko tam zarejestrowany, a w
    firmie jak najbardziej stolecznej.

    Statystyka mowi ze w Warszawie powinno byc ok 80 pogrzebow
    dziennie, odejmujac swieta i dodajac fluktuacje to moze trzeba
    liczyc na 120 .. to tak troche tych karawanow trzeba, wydaje mi sie
    ze 20-30 minimum.

    Ogolocic calej stolicy nie mozna, skoro beda transportowane do
    miejsca docelowego to moze byl sens zamowic karawan z innego
    miasta.

    Ciekawe jak to zrobili, tak bez przetargu ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-04-15 13:39:18
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:23:47 +0200, J.F. napisał(a):

    > Jesli byl mercedes, to podejrzewam ze jakis taksowkarski diesel,

    Tak, Mercedes.

    > No masz karawan z V8 pod maska, i wymaga tylko wentylatora do
    > chlodzenia automatu :-)

    Albo właściciel firmy też chciał mieć coś od życia i zamówił wersję z
    silnikiem 5000ccm. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-04-15 14:07:05
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-14 20:53, J.F. pisze:

    > Czy mi sie wydaje, czy wszystki karawany w telewizji to mercedesy ?
    >
    > W warszawie w ogole wsystkie to mercedesy, czy wybrano te najbardziej
    > "reprezentacyjne" ?
    >
    > A moze merca najlatwiej przerobic na karawan ?
    >
    > J.

    Karawany były z całego kraju.

  • 15. Data: 2010-04-15 14:11:13
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 15 kwi 2010 o 13:39 GMT, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Albo właściciel firmy też chciał mieć coś od życia i zamówił wersję z
    > silnikiem 5000ccm. :)

    Karawany robi sie na bazie raczej duzych samochodw, duzych limuzyn, a takie
    najczesciej, nie maja slabych snilnikow..

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 16. Data: 2010-04-15 14:15:52
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-15 13:23, J.F. pisze:
    > co wiecej, a ewentualne odejscie moze zawdzieczac tylko reduktorowi -
    > normalny samochod tak wolno nie pojedzie zeby kondukt pieszy nadazyl.

    Rzadko które karawany mają zmienione przełożenia. Raczej tylko fabryczne
    włoskie (Intercar Modena) albo niemieckie (Pullman) karawany które
    raczej nie są częstym widokiem na polskich drogach (cena za 10-latka to
    grubo ponad 100k zł).

    Prędkość marszową uzyskasz w zwykłym aucie bezproblemowo. A jak masz ASB
    to już w ogóle bajka.

    Pracowałem 5 lat w Intercar Modena
    http://www.intercar-service.it/language_eng/home.php

  • 17. Data: 2010-04-15 14:24:14
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-15 13:31, J.F. pisze:
    > tak troche tych karawanow trzeba, wydaje mi sie ze 20-30 minimum.

    Chciałeś napisać 200-300

    20 i więcej to mają duże firmy w Warszawie i okolicach.

  • 18. Data: 2010-04-15 15:49:32
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:15:52 +0200, Miecio napisał(a):

    > Prędkość marszową uzyskasz w zwykłym aucie bezproblemowo. A jak masz ASB
    > to już w ogóle bajka.

    Bo ja wiem czy bezproblemowo? Na jedynce "bez gazu" to jest raczej
    prędkosć szybkiego marszu. Chyba musieliby często sprzęgła zmieniać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2010-04-15 17:48:48
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 15 Apr 2010 13:23:47 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Chyba ze ktos pomyslal logicznie - karawan musi byc duzy, a ktore
    > auta sa duze ? Amerykanskie.

    Widziałem ostatnio 300C. W sam raz dla nowobogackiego zioma ;>

    r.

  • 20. Data: 2010-04-15 23:10:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości