  • 31. Data: 2010-04-18 13:45:16
    Temat: Re: Pogrzebowo
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 15:48:48 +0000 (UTC), Robert Rędziak na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Widziałem ostatnio 300C. W sam raz dla nowobogackiego zioma ;>

    Dzisiaj w Krakowie było Maserati i Bentley?

    "Wykształcenie dało ludziom umiejętność czytania, ale nie nauczyło ich
    umiejętności wyboru lektury. To właśnie jest źródłem sukcesu brukowej
    literatury. G.M. Travelyan"

  • 32. Data: 2010-04-18 14:05:33
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj w Krakowie było Maserati i Bentley?

    3 materiał od góry:
    http://www.tvn24.pl/-1,10901,1652611,,,trumny-prezyd
    enckiej-pary-pod-oltarzem-wita-stwosza,raport_wiadom
    osc.html

    Pzdr

    JKK

  • 33. Data: 2010-04-18 23:46:17
    Od: yos <k...@g...com>

    On 18 Kwi, 13:45, Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> wrote:
    > Dzisiaj w Krakowie było Maserati i Bentley?

    Maserati i Chrysler. Ciekawe jest to, że Maserati jeszcze w sobotę
    wieczorem podczas próby pod Kościołem Mariackim miało włoskie numery
    rejestracyjne, a w niedzielę podczas konduktu pogrzebowego już
    krakowskie. Przełożyli z innego auta, żeby nie raziły zagraniczne
    numery, czy ekspresowa rejestracja w nocy z soboty na niedzielę?

    --
    yos

  • 34. Data: 2010-04-19 00:06:47
    Od: yos <k...@g...com>

    Sam sobie odpowiem. Maserati należy do włoskiej firmy Gianni
    Gibellini. Krakowskie blachy fałszywe.

    --
    yos

  • 35. Data: 2010-04-19 09:05:41
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 15:06:47 -0700 (PDT), yos na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Sam sobie odpowiem. Maserati należy do włoskiej firmy Gianni
    > Gibellini. Krakowskie blachy fałszywe.

    Buahahahahahahahahahaha. Z tym elementem szopki przesadzili :\

    "Spiesz się powoli, a unikniesz błędów. Sofokles"

  • 36. Data: 2010-04-19 15:58:13
    Od: yos <k...@g...com>

    On 19 Kwi, 09:05, Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> wrote:

    > Buahahahahahahahahahaha. Z tym elementem szopki przesadzili :\

    Eee, mają moje rozgrzeszenie. Było fajnie zobaczyć (i posłuchać!)
    takiego włoskiego rodzynka i to jeszcze w takiej nietypowej wersji.
    Szkoda tylko, że przy takiej niesympatycznej okazji, ale to rozważania
    na inne grupy.

    --
    yos

  • 37. Data: 2010-04-20 16:33:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "yos" <k...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
    > Sam sobie odpowiem. Maserati należy do włoskiej firmy Gianni
    > Gibellini. Krakowskie blachy fałszywe.

    To nie podpada pod lamanie prawa aby?