  • 21. Data: 2020-04-09 20:56:45
    Temat: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2020 o 19:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > To byś uciekł.
    > Ale jakbyś biegł...

    To bym zbiegł. Wydaje mi się, że przeciętny kulson nie ma nawet startu
    do biegacza amatora - nawet jakby nie oszukiwał na testach
    sprawnościowych, to różnica w ekwipunktu powinna załatwić sprawę. No
    chyba że by aktywnie ze "sprzętu korzystali".

    Wardęga się kiedyś z nich nabijał - z całkiem dobry skutkiem.

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2020-04-09 21:01:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > Problem jest odrobine bardziej skomplikowany.
    > Ja tez nie rozumiem, jak to mozliwe ze mozna dopuscic do ruchu cos co
    > hałasuje tak bardzo ze plomby wypadaja z zebów a wiele moto wydaje z
    > siebie własnie takie dzwieki.

    Te akurat zapewne norm niee spełniają i nie powinny być do ruchu
    dopuszczone.

    > I zeby odrobine dobitniej wytłumaczyc - skoro to jest takie fajne, cool i
    > w ogole ok - pomysl jak wygladałoby zycie w miescie gdyby kazdy pojazd
    > wydawał z siebie tyle hałasu...

    To akurat żaden argument - wyobraź sobie jakby wyglądało życie w
    mieście, gdyby każdy chciał dojechać do pracy samochodem;)

    Problem nie jest wcale skomplikowany. Niektórzy mają po prostu małe
    chujki i przedłużają sobie. Jeden kupi bemkę i będzie świrował przed
    marketem a drugi zrobi sobie puste rury w moto. I tyle. Nie ma w tym
    żadnej filozofi. No może niektórzy próbują dorobić że "loud pipes save
    lives"

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2020-04-09 21:26:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.zmieniac.zimowki RadoslawF pisze tak:

    > Jak ktoś jest idiotą i kupuje czy stawia dom/mieszkanie przy
    > głównej drodze to zawsze będzie narzekał na moto pasjonatów.

    Zawsze mnie intrygowali ludzie, którym przeszkadzał przejeżdzający
    TIR, moto, traktor a tolerowali w domu dzieci i żonę ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 24. Data: 2020-04-09 21:30:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kiedyś chłopak koleżanki dziewczyny pracował w pol.
    Całe menelstwo z Bielan mu się kłaniało - był mistrzem W-wy w biegach średnich ;-))

    -----

  • 25. Data: 2020-04-09 21:32:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2020 o 21:26, PiteR pisze:

    > Zawsze mnie intrygowali ludzie, którym przeszkadzał przejeżdzający
    > TIR, moto, traktor a tolerowali w domu dzieci i żonę ;)

    A co w tym dziwnego - z żony masz pożytki z tira nie:)

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-04-09 23:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Te akurat zapewne norm niee spełniają i nie powinny być do ruchu
    > dopuszczone.

    myslisz? Strasznie duzo tych nie spełniajacych norm i jakos nikt z tym
    nic nie robi...

    > To akurat żaden argument - wyobraź sobie jakby wyglądało życie w
    > mieście, gdyby każdy chciał dojechać do pracy samochodem;)

    Ale ja to rozumiem, dlatego jestem za rozwojem komunikacji zbiorowej,
    czym lepszej i czym tanszej tym lepiej.
    Sam robie co moge zeby np autobusy sprawnie sie poruszały po miescie,
    zawsze wpuszczam, ułatwiam skrecanie etc.

> [...]
    > marketem a drugi zrobi sobie puste rury w moto. I tyle. Nie ma w tym
    > żadnej filozofi. No może niektórzy próbują dorobić że "loud pipes

    Ja tam tego nie rozumiem co to moze byc za przyjemnosc jak auto czy
    samochód napierdala hałasem.
    Rozumiem ze super jak jest szybkie, ładne, kabrio, multipla i inne takie.
    Ale hałas?To troche tak jakby dla przyjemnosci przy jakiejs hałasujacej
    maszynie stac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 27. Data: 2020-04-10 00:03:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Apr 2020 21:32:01 +0200, w <5e8f7831$0$510$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > A co w tym dziwnego - z żony masz pożytki z tira nie:)

    Do Biedronki jedzie...

  • 28. Data: 2020-04-10 02:38:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu Shrek pisze tak:

    > A co w tym dziwnego - z żony masz pożytki z tira nie:)

    i czasem jeszcze mają w domu Fafika ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 29. Data: 2020-04-10 08:00:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2020 o 23:59, Budzik pisze:

    > myslisz? Strasznie duzo tych nie spełniajacych norm i jakos nikt z tym
    > nic nie robi...

    A czemu kulsoneria miałaby by się z nimi szarpać? Zawsze znajdzie się
    ważniejsze zajęcie - może ktoś w miejscu niedozwolonym przejdzie przez
    pustą ulicę, a teraz panie to w chuj terrorystów - biegacze, rowerzyści,
    leśnicy, czyścichu, wulkanizatorzy, działkowcy i inne kurewskie
    zagrożenia - i co taki kulson miałby biegać za moto, bo tobie przeszkadza?

    > Ale ja to rozumiem, dlatego jestem za rozwojem komunikacji zbiorowej,
    > czym lepszej i czym tanszej tym lepiej.

    No to fajnie. Ale tłumaczę, że argument "jakby każdy chciał to..." jest
    z dupy wzięty;)

    > Sam robie co moge zeby np autobusy sprawnie sie poruszały po miescie,
    > zawsze wpuszczam, ułatwiam skrecanie etc.

    Chwali się. U nas gdzieś 90% tak robi. Co ciekawe moto też puszczają.

    > Ja tam tego nie rozumiem co to moze byc za przyjemnosc jak auto czy
    > samochód napierdala hałasem.

    Ja też niespecjalnie. Znaczy fajnie jest jak moto dobrze brzmi, ale nie
    na zasaadzie napierdalania decybelami, tylko fajnego dzwięku. Każdy
    instynktownie chyba rozumie różnicę między V6 civikiem z uwalonym tłumikiem.

    > Rozumiem ze super jak jest szybkie, ładne, kabrio, multipla i inne takie.
    > Ale hałas?To troche tak jakby dla przyjemnosci przy jakiejs hałasujacej
    > maszynie stac.

    Mnie nie pyta. Mój ma przepisowe tłumiki.

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-04-10 08:04:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Najzajebistszy jest dźwięk ruszającego z przystanku MAN-a.
    O poranku.