    From: raviz <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Podkrecanie procesora
    Date: Mon, 20 Sep 2010 21:09:31 +0200

    Witam,
    Mam 980x na plycie Rampage III Extreme. Chcialbym miec mozliwosc zmiany
    predkosci procka bez restartowania komputera.
    Do plyty dolaczony jest programik CPU Level Up wymaga on jednak
    restartu, jest tez Turbo V Evo, jednak w wersji dla Rampage III nie ma
    opcji Auto tuningu wiec wszystkie parametry trzeba ustawiac samemu a
    nie jestem w tym temacie ekspertem i poki co nie chcialbym w to za
    bardzo wnikac dopoki bylaby szansa na oprogramowanie ktore by sie tym
    zajelo automatycznie.
    Zanim wybralem plyte Asusa bralem rowniez pod uwage Gigabyte X58A-UD7.
    Jednym z arumentow na jej korzysc bylo oprogramowanie do OC, ktore
    pozwalalo na zmiane parametrow CPU z predefiniowanych skortow
    klawaturowach. Dla mnie idealne rozwiazanie. Znalazlem jednak info o
    tym, ze w plycie Gigabyte chlodzenie northbridge pozostawia troche do
    zyczenia, co zdecydowalo o zakupie Asusa.
    Niestety Asus okazal sie
    tutaj sprzetem dla entuzjastow, ktorzy lubia dlubac, krecic i kombinowac.
    Oczekiwalem Bugatti Veyron a otrzymalem super wydajnego skladaka
    garazowego. O abs, asr, poduszkach itd mozna pomarzyc ;]
    Na jednym z forow znalazlem screen z ciekawym programem Intela:
    http://forums.techpowerup.com/showthread.php?p=19425
    91
    (post DOMa) ale znalezc go w sieci to chyba cud.
    Zatem jesli wiece cos na temat programu, w ktorym mozna automatycznie
    lub prosto ustawic rozne profile dla procesora i jesli daloby sie
    zdefiniowac do tych ustawien skroty klawiaturowe (ale to juz nie wymog)
    to dajcie prosze znac.
    Pozdrawiam.....Rafal