  • 11. Data: 2011-01-30 03:18:26
    Temat: Re: Podgrzewanie LCD
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Macie :) Skrzynia metalowa z elektroniką m.in. LCD, z przodu szyba.
    > Podgrzewam kablem grzewczym samoregulującym. Ok. 2m co daje max 100W
    > (zależne od kabla). Do tego termostat ustawiony na 8oC. Od trzech lat bez
    > problemów, kilka szt. Próbowałem płaskie grzałki robione na zamówienie i
    > grzałki rurkowe, ale koszt podobny a więcej problemów. Jak masz miejsce to
    > można dać 1cm styropianu na ścianki, na lato też pomoże :) Widziałem
    > rozwiązanie gdzie taki kabel był mocowany wokół wyświetlacza, ja
    > podgrzewam skrzynkę od tyłu.

    Miejsce jest, styropian się zmieści.
    Wielkie dzięki, też myślałem o takim kablu - skoro się sprawdza, to spróbuję
    z tym.

  • 12. Data: 2011-01-30 17:55:54
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Macie :) Skrzynia metalowa z elektroniką m.in. LCD, z przodu szyba.
    > Podgrzewam kablem grzewczym samoregulującym. Ok. 2m co daje max 100W
    > (zależne od kabla). Do tego termostat ustawiony na 8oC. Od trzech lat bez

    To jeszcze - dlaczego akurat 8 st. ? (O ile dobrze odcytałem)
    Na "chłopski rozum" pewnie bym ustawił na temperature w okolicy zera ?

  • 13. Data: 2011-01-30 19:22:11
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    sundayman wrote:

    > To jeszcze - dlaczego akurat 8 st. ? (O ile dobrze odcytałem)
    > Na "chłopski rozum" pewnie bym ustawił na temperature w okolicy zera ?
    Prawdopodobnie przy +8stC wyświetlacz zaczyna w miarę szybko reagować.
    Widziałeś zachowanie wyświetlacza LCD w automatach
    telefonicznych żółtych TP przy ujemnych temperaturach?
    --
    pzdr, j.r.

  • 14. Data: 2011-01-31 23:05:07
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > To jeszcze - dlaczego akurat 8 st. ? (O ile dobrze odcytałem)
    > Na "chłopski rozum" pewnie bym ustawił na temperature w okolicy zera ?

    Ja też, ale wyczytałem o "punkcie rosy" i innych jakiś przypadłościach :)
    Sprawdziłem w podobnym, fabrycznym ustrojstwie (ok 10oC) więc nie
    dyskutowałem dalej :) Grunt że działa :)
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)