  • 11. Data: 2011-11-29 15:27:10
    Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Artur Maśląg waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Problem w tym, że jeżeli chodzi i Afrykę to nikomu zdaje się nie
    > zależy na rozwiązaniu problemu u podstaw, a dbanie o to, by dalej
    > istniał, poprzez rozwiązania w teorii zmniejszające skutki - dzięki
    > temu ta pomoc "świetnie" się ma.

    Co to jest rozwiązanie problemu u podstaw? Jeden w Europie już miał taki
    pomysł, oj Artur nieładnie...

    > Założenie chwalebne, rzeczywistość niestety dość żenująca.

    Na tym również się znasz? Normalnie Artur da Maśląg.

  • 12. Data: 2011-11-29 15:27:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > "Media i internauci nie kryją oburzenia. "Głupi żart", "najdroższy złom
    > świata" i "bezmyślna dewastacja dokonana przez znudzone gwiazdy" - to
    > najczęstsze komentarze.

    Idiotyczne komentarze, samo kręcenie teledysków jest drogie i jako takie
    nikomu do niczego nie potrzebne. Takie samo marnotrawstwo. Nie mówiąc o
    tym, ile te "gwiazdy" wydają na zbytek na co dzień. Pocięcie Maybacha
    niczym się tu nie wyróżnia. Taka sama głupota (albo "głupota", zależy jak
    na to patrzeć) jak większość innych ich wydatków.

  • 13. Data: 2011-11-29 15:30:37
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    to waląc jednym palcem w klawisze napisał:

> [...]
    > Maybacha niczym się tu nie wyróżnia. Taka sama głupota (albo
    > "głupota", zależy jak na to patrzeć) jak większość innych ich

    Tak samo kupywanie opón droższych od samochodu i wkładanie płaszcza w
    spodnie :)

    ps.dawno nie czytałem głupszych głupot :)

  • 14. Data: 2011-11-29 15:42:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > Nie
    > Pocięcie
    >
    > Tak samo kupywanie opón droższych od samochodu i wkładanie płaszcza w
    > spodnie :)

    Chyba czegoś nie zrozumiałeś. :>

  • 15. Data: 2011-11-29 15:53:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Amir

    > Šwietnych chwyt marketingowy, zarobili dzieki temu na kilkana?cie nowych
    > Maybachów.

    Ogólnie sprytne posunięcie. Najpierw zniszczyli ikonę samochodowej
    rozpusty szokując i robiąc zamieszanie (pewnie brukowce się o tym
    rozpisywały, nie wiem, nie czytam), a teraz ułaskawili tych, których to
    zniesmaczyło oddając złom na dzieci w Afryce.

  • 16. Data: 2011-11-29 15:56:36
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    > Chyba czegoś nie zrozumiałeś. :>

    Pewnie tak :)

  • 17. Data: 2011-11-29 16:00:28
    Temat: Re: Pociety Maybach nie poszed? na zmarnowanie
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    to waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > to zniesmaczyło oddając złom na dzieci w Afryce.

    Zabrzmiało tak jakby w Afryce z tego złomu dzieci robili :):):)

  • 18. Data: 2011-11-29 16:24:15
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    > ps.dawno nie czytałem głupszych głupot :)

    Już się kiedyś zastanawiałem, czy czytasz swoje posty przed
    wysłaniem. Przynajmniej rozwiałeś moje wątpliwości.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 19. Data: 2011-11-29 16:41:42
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Rychu waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Już się kiedyś zastanawiałem, czy czytasz swoje posty przed
    > wysłaniem. Przynajmniej rozwiałeś moje wątpliwości.

    Tylko nie do KF, błagam tylko nie KF...

  • 20. Data: 2011-11-29 17:50:23
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    DoQ wrote:

    > Witam

    http://www.tvn24.pl/26086,1713966,0,1,raperzy-dla-za
    bawy-zniszczyli-maybacha-za-350-tys-dolarow,wiadomos
    c.html

    > "Media i internauci nie kryją oburzenia. "Głupi żart", "najdroższy
    > złom świata" i "bezmyślna dewastacja dokonana przez znudzone gwiazdy"
    > - to najczęstsze komentarze.
    >
    > Ostatnie klatki "Otis" mówią: "Pojazd używany w tym filmie będzie
    > oferowany na aukcji". Raperzy wycenili Maybacha na 280 tys. dol. Zysk
    > z jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz fundacji East African
    > Drought Disaster, która pomaga rodzinom dotkniętym głodem w Afryce
    > Wschodniej."

    Co to kur...a kogos obchodzi, co ja robie ze swoim majbachem?!

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl